Kuinka suuri osuus 18 vuotta täyttäneestä väestöstä on kirkon jäseniä?
Sitä lukua voisi hyödyntää tiedotuksessa olipa mikä tahansa.
Hiffasin, että en yhtään tiedä. Jännää.
Aikuisista kirkon jäseninä??
11
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kun lapsia on niin hitosti jäseninä, numero alkaa 5:llä.
- Anonyymi
Kirkon jäsenillä taitaa olla enemmän monilapsisia perheitä. Sekulaareissa on enemmän sinkkuja.
- Anonyymi
Kirkon tilastot löytyy netistä jos kehtoo vähänkin googlata,,,
- Anonyymi
Onko siellä 18 vuotta täyttäneiden jäsenosuus ynnättynä? Ei oke kirkko sellaista lukemaa julkaissut. Eikä EK.
En suostu syyllisymään.
- Anonyymi
Minä näen hyviä propagandamahdollisuuksia nostamalla esille aikuisten lukeman.
- Anonyymi
Kirkon tilastot löytyy netistä helposti, eikä vaadi edes mitään nörttitaitoja,,,
- Anonyymi
Onko sinusta mielekästä infota alaikäisten lukemat ja täysi-ikäisten lukemat erikseen tai rinnakkain? Siitä tässä on kysymys. Kysymys ei ole siitä, että minun pitäisi lähteä tämä tekemään.
- Anonyymi
Ei siellä ole laskettu kaikkia alle/yli 18-vuotiaita erikseen. Vai onko?
- Anonyymi
Ikäluokat kirkon (evlut) tilastosivulta
0-9
10-19
20-29
jne,,,
Sieltä saa muutakin tietoa ulos jos kiinnostaa,,,- Anonyymi
Tämän EK-iikkeen pitäisi kiinnostua lukemista 0-17 ja 18- eli kahdesta lukemasta. Kirkko haluaa sen pimittää, ettekö näe. Voisiko nyt joku laskea näiden kahden ryhmän kirkon jäsenyyteen kuulumisprosentit?
- Anonyymi
Niin, 0-17 ja 17-. Kaksi lukemaa loistaa poissaolollollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327