Meillä ei ole minkäänlaista tulevaisuutta, koska olemme kaikki vasemmistolaisia. Täältä kaikkien muutettava pois, koska emme kestä kommunisimia.
Meillä ei ole tulevaisuutta
13
171
Vastaukset
- Anonyymi
Ai , ja äärioikeisto natsihallitus kuitenkin on . Siksi. Muutan Ruotsiin metsäsuomalaiseksi .
- Anonyymi
En minä minnekään ole muutamassa toisin kuin yläluokkaa edustava arjalainen nainen, jolle me tavalliset immeiset olemme ala-arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä minnekään ole muutamassa toisin kuin yläluokkaa edustava arjalainen nainen, jolle me tavalliset immeiset olemme ala-arvoisia.
Muistaa tehdä kunnon hoviniiaus, kun Kuningatar hänen Ylhäisyydensä tulee vastaan. Vaikka keskellä yöllä niin Hän valaisee koko lähiympäristön. Talvellakin ruusut kuukkivat Hänen menneessä puutarhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaa tehdä kunnon hoviniiaus, kun Kuningatar hänen Ylhäisyydensä tulee vastaan. Vaikka keskellä yöllä niin Hän valaisee koko lähiympäristön. Talvellakin ruusut kuukkivat Hänen menneessä puutarhaan.
Voisiko Sanomiin lisätä oma palstan: Kuningattaren Viesti?
- Anonyymi
Pyhäjärvellä on hyvin köyhä.perhe jossa on aina äänestäneet kokoomusta..
- Anonyymi
Muutan pyhäjärveltä pois! Ei ole tarpeeksi ps kannattajia!!
- Anonyymi
Eikö täällä joskus ollut onkinlainen mielisairaala tai joku osasto? Kuka muistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täällä joskus ollut onkinlainen mielisairaala tai joku osasto? Kuka muistaa?
jonkinlainen
- Anonyymi
Kuntalaisten pitäisi saada valita veronmaksukunta kuten yritykset riippumatta sijainti paikasta Se lisäisi kilpailua kuntalaisten suosiosta ja etenki palveluhalukkuutta.
- Anonyymi
Työttömien asema huononee kun asioita aletaan hoitaa kunnanvirastolla - luki Ylen sivuilla.
- Anonyymi
Hiiohoiiii, maata näkyvissä, kunnantalolta näkyypi alas, vain alas, laulu soi, ei herra meitä hylkää.
- Anonyymi
Eikös palvelu työttömille parane, ennen kävit Haapajärvellä jos oli sellasta asiaa jota ei netin kautta voinut hoitaa
- Anonyymi
Vasurius on sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728