Millä saamme Pyhäjärven maailman kartalla tunnetuksi.Pistämme pystyyn viikon kestävän festivaalin jonne palkkaamme esiintymään Suomen ja Maailman huippu esiintyjiä.Nimikin tapahtumalle on jo mietitty,se on:KARJUNALLA ROCK. Tähän kun satsaamme muutaman miljoonan Pyhäjärven kassasta niin jokainen sijoitettu euro tulee100 kertaisena takaisin.PERSUt Rokkaa😇
Meillä PERSUilla on visio
9
179
Vastaukset
- Anonyymi
Tehään sirkus johon paikalliset Kepulaiset tulee esiintyjiksi.
- Anonyymi
Meidän Persujen Kuningatar laulamaan: Kaikki ovat vasemmsistolaisia, jos persun silmin katsoo. Peppu vasten peppua Laulurämeellä. Pum pum
Työväkeä ja muuta roskasakkia ei päästetä paikalle.
- Anonyymi
Persumania kirjoituksen eepostelijalla.
Hoitoon! - Anonyymi
Räpylät taivasta kohti emoji vaihtui näköjään pyhimyksen sädekehään.
Tauti se on tuokin vaihe.- Anonyymi
Haista sinä pitkä v*ttu🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista sinä pitkä v*ttu🤣
Ei ylety, ei ylety, ei ylety, "miksi sinä vihata naisi, mute sinä itse haista".
- Anonyymi
Ale ale aleeeeeee Persut menee ale ale aleeeeeee 🤣
- Anonyymi
Vai on Tele visio
- Anonyymi
Persun tunnus: Jos ei onnistu huijaamaan niin pitää yrittää rehellistä kauppaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717