Vastaranta näkyy jo, takana pidempi matka kuin edessä.
Mihin se elämä oikein kului, mitähän oikeasti tärkeää sitä on elämässä tullut tehtyä?
Töitä ja rahan perässä juoksemista, pari vaimoa, muutama lapsi, siinäpä se elämä on mennyt.
Nyt on aikaa ja vapautta tehdä vaikka mitä, mutta mikään ei enää kiinnosta, kaikki näkemisen arvoinen tuntuu olevan jo nähty, kaikki hauska jo tehty, edes vanhat harrastukset ei enää sytytä.
Tätäkö se on ihmisen elämä, koko ikä tyhjän reutomista ja sitten vain tyhjää.....
Vanhan ukon mietteitä
19
259
Vastaukset
- Anonyymi
Onko elämään asennoitumisessa vika? Jos raha, ahneus on pääosassa ja ihmissuhteetkin käyttö väline omanedun tavoittelussa, vanhuus on ankeutta, ihmissuhteet pinnallisia.
- Anonyymi
Nyt sinulla on aikaa toiselle miehelle. Tunnette toisenne tarpeet. Elämä hymyilee kun vieressä on rakas.
- Anonyymi
moni vanhempimies on noin lieksassa tehnytkin. ei ole koskaan liian myöhäistä löytää rakkautta elämäänsä
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
"Aikaa ja vapautta tehdä vaikka mitä", nauti hyvä mies tai nainen ansaitsemastasi vapaudesta. Saat itse päättää harrastukset, reissut, mitä syödään tänään....etc. etc.
- Anonyymi
Saman pituinen se tunti on kaikille justiin syntyneillekkin. Tai vuosi tai kymmenvuotta tai satavuotta.
- Anonyymi
Syvällistä pohdintaa.
- Anonyymi
Nyt lienee aika etsiä itselle ystävä, toveri, mies jonka kanssa viihtyy ja joka jakaa surut ja ilot.
- Anonyymi
Mies??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies??
Työttömänä aloittajakin olisi ollut voittaja🤗olisi ollut laatuaikaa koko elämä,nyt vain katkeruutta menetetystä elämänvapaudesta🥺
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kaikki on nähty. Enempää en halua nähdä tätä hullua maailmaa ja suomea. Joka ilta toivon ettei tarvitse aamulla herätä enää. E n kuitenkaan tee asian eteen mitään. Olen liian kiltti itseäni kohtaan. Parasta tässä elämässä oli eläimet ja luonto.
Aina voi tehdä kuten intiaani tekee, menee vuorelle ja asettuu makaamaan paalujen päälle tehdylle laverille.
- Anonyymi
Ahdistaako muita tämä nykymeno? Nykyisin on outo ihminen, jos ei ole homo, tai lesbo? Vielä oudompi jos menee mies naisen kanssa avioon, perustaa perheen ja saa lapsia? Nyt on muotia pervoilla ja hankkia musta penska ulkomailta ja osa tekee sen vanhana, kun nuoruus meni pervoillessa ja rellestäessä. Omaisuutta ei ole, kun kela on elättänyt.😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako muita tämä nykymeno? Nykyisin on outo ihminen, jos ei ole homo, tai lesbo? Vielä oudompi jos menee mies naisen kanssa avioon, perustaa perheen ja saa lapsia? Nyt on muotia pervoilla ja hankkia musta penska ulkomailta ja osa tekee sen vanhana, kun nuoruus meni pervoillessa ja rellestäessä. Omaisuutta ei ole, kun kela on elättänyt.😡
Hei kaikki🤗minua äsken pieretti ja jossain vaiheessa sitten taitaa paskattaa😃hyvää päivänalkua kaikille..hei vaan🫶
PS:työtönhän on aina voittaja🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ahdista. Sinun pitää hävetä ja hävitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ahistaa ja vituttaa tämä nykyinen sairas maailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykymenossa ahdistaa ainoastaan rasistit.
- Anonyymi
"Töitä ja rahan perässä juoksemista, pari vaimoa ja lapset". No eikös tuo ole ihan ns sellaista ns normaalia elämänkaarta? Nykyään tuota kutsutaan "ruuhkavuosiksi".
Se, että istut ja ihmettelet "mihin ne vuodet katosi", ei auta itsesääli tuohon. Liekö masennusta, kun "vauhti" eli kaikki kiire työelämässä loppunut eläköitymiseen, lapset aikuistunut, tulee tunne "ei kukaan tarvi mua" on loppunut ja nyt märehdit yksin. Tee jotain! - Anonyymi
Jos työtön on Lieksassa aina voittaja, niin onko koskaan sattunu niin, että tulla tupsahtaa kolmoisvoitto?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050