... syvenee ja syvenee.
Suomeksi tämä tarkoittaa, että Putin on kusessa ja Kiina käyttää tätä häikäilemättä hyväkseen. Kiina (Xi) leikkii ystävää ja ostaa energiaa ja raaka-aineita (polkuhintaan), josko sitä enää ystävyydeksi tai ostamiseksi voi sanoa, kun hinnan määrää ostaja ihan kokonaan, eikä tuottaja (Venäjä) saa välttämättä edes tuotantovälineiden kunnossapitoon tarvittavaa korvausta. Saati työntekijöiden palkkoja
Kolmisen viikkoa sitten keskustelin erään venäläistaustaisen taloustieteilijän kanssa. Hän sanoi häpeävänsä omaa maataan.
Tämä Pietarin koulujen kasvatti sanoi, että mm. Ukrainaan aiheuttamansa kriisin vuoksi pakotteiden alle joutunut Putinin Venäjä on helppo kohden Herra Xi:lle.
Herra Xi ulosmittaa Venäjän kansallisvarallisuutta, eikä Putin voi muuta kuin olla suostuvainen yhteistyöhön. Hän sanoi, että Kiinan vaikutusvalta Venäjällä kasvaa siihen saakka kunnes nykyhallinto kaatuu. Mitä Venäjälle sitten tapahtuu, se voi olla vielä pahempaa. Maan pirstaloituminen on lähempänä kuin koskaan.
Näin siinä käy, kun valtionjohtajalla ei ole edes alkeellista laskutaitoa saati strategiantajua. Niin venäläistä, niin venäläistä.
https://yle.fi/a/74-20134164
Kiinan ja Venäjän yhteistyö...
Anonyymi-ap
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018003- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763687
- 542920
- 632645
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328