1.ketkä parhaita suomitupettajia (mun oma suosikit Niilo22 ja survivor303 joista niilo tekkee perusjutuista taidetta ja survivor303 testaa mm suklaapatukoista ja muutakin turinointia)
2.lempijuoma(mun suurin lempparini on sima joka pitää olla ammattilaisen tekemä mutta kaupanvalmissima ei ole parasta eikä mun oma tekemä ole hääviä)
3.lempiruoka(sanoisin jauhelihalasagne mutta valkokaaliappelsiinisalaatti on myös kova)
4.suosikkikaupunki( sanoisin joku pikkukaupunki kuten esim Haapajärvi)
5.jkuuluuko ananas pitsaan (minusta kuuluu)
6.paras suomessa oleva poliittinen puolue(sanoisin keskustapuolue mut oon meleko kaikkiruokainen)
7.onko Martti ahtisaari aliarvostettu entinen presidentti( nminusta on koska hän teki viimeisimpänä presidenttinä pesäeroa Venäjään että ei oltu ennää liikaa venäjän ikeessä)
8.missä on parhaat hampurilaiset (mulla tähä iha selvä vastaus joka on Haapajärven autogrilli)
eri kysymyksiä joihin vastauksia ootellessa
Anonyymi-ap
0
383
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015