Perusterveydenhuollon kiireettömän hoidon hoitotakuuta pidennetään kahdesta viikosta kolmeen kuukauteen. Suun terveydenhuollossa hoitotakuu on puoli vuotta. Sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasmaksut nousevat. Perusterveydenhuollon maksuja korotetaan 22,5 prosentilla ja erikoissairaanhoidon maksuja 45 prosentilla.
Jostainhan se 570 miljoonaa euroa pitää kustantaa, joka jaettiin yksityisille terveysalan yrityksille. Onko järkeä? Kiitos vaan Perussuomalaiset.
Lääkekorvausten alkuomavastuu korotetaan 50 eurosta 70 euroon.
Anonyymi-ap
6
280
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa
- Anonyymi
Kiitos vaan sdp ja vasemmisto. Teitte kaikkenne että Suomi tuhoutuisi.
- Anonyymi
Persut yrittää maalata mustaa valkoiseksi
- Anonyymi
Siksi ne eläkkeet ja palkat nousevat, kun hinnatkin nousevat. Jos jokin asia maksaisi aina saman, niin eikö se jäisi jälkeen hintakehityksestä. Toki minäkin voisin ostaa viidenpennintikkarin vieläkin, joita sai ostaa alakoulun aikaan kaupasta.
- Anonyymi
Eipä eläkkeet paljon nouse siihen nähden mitä terveyskulut.
- Anonyymi
Hyvä näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501