VarmaTieto toivottaa Hyvää Uutta Vuotta

Anonyymi-ap

Olkoon vuosi 2025 parempi ateismin taistelussa teismiä vastaan.

Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin.

Suurta pahennusta herättäneet VarmaTiedon kertomukset. Saarna ateisteille sekä kuolinvuode tarinat olivat kaikki tekoälyn tekemiä. VarmaTieto vain antoi tarinoiden aiheen ja pyysi tekoälyä kirjoittamaan tarina. Aika hyviä niistä tuli. Eiks niin ?

Jos tekoälyn käyttö kielletään on melkein mahdotonta tekstistä nähdä onko siinä käytetty tekoälyä. Viisas käyttäjä kuten VarmaTieto tietenkin jättää alusta ja lopusta tekoälyn vakiohöpinät pois.

VarmaTieto

10

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tekoäly trollaa

• Anonyymi

Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!

en minä trollaa , vaan sanon totuuden ja uskovia harmittaa

• "Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin."

Saat toki jatkaa tekoälyn käyttöä. Siitä ei ole mitään vaaraa ateisteille. Tekoälykään ei saa sinun vastaustesi älykkyyttä ateistien tasolle eikä kenelläkään ateistilla ole vaara, että sekoittavat tekoälypaskasi ihmisen tuotoksiin.

Hyvää uutta vuotta 2025. Toivottavasti löydät parannuksen tuohon sairauteesi. Olemme huolissamme siitä, että väijyt palstalla 24/7.

t: Ylläpidon pojat.

• Anonyymi

Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.

Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä.

• Anonyymi

friendly-atheist kärsii otsalohkodementiaa mutta kirjoittaa monilla nikeillä edelleen.

• Anonyymi

Ateistisuus osoittaa, kuinka tyhmäksi ihminen päästänyt itsensä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.

Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä.

Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
        Valvoja hämeestä!

• Anonyymi

Saahan täällä palstalla olla 24/7 jos ei riko sääntöjä.

Minulla on työhuoneessani pieni tietokonekeskus. Useita läppäreitä Windows ja Linux käyttöjärjestelmillä. Monet niistä ovat työhuoneeni sivupöydällä nettiyhteys kaikilla päällä. Muutaman kerran päivässä vilkaisen onko avoimia kysymyksiä. Vastailen niihin jotka katson kiinnostaviksi.

Kuinka siellä ylläpidon tytöt suhtautuvat minuun olenhan umpihetero pidän enemmän tytöistä.

Päätän raporttini tähän. Vastaan uusiin kysymyksiin jos sellaisia löytyy.

VarmaTieto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
        Valvoja hämeestä!

Näin on.
        Valvoja Lapista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe