ensimmäisessä puheessaan Suomen kansalle.
Toivomme myös hänelle Jumalan siunausta..
Presidentti onnistui hyvin
19
335
Vastaukset
- Anonyymi
Emme toivo. Ihan paska puhe!
- Anonyymi
Petturipersuille toivotamme maasta poistumista..
- Anonyymi
Koijari politikko...
- Anonyymi
Anonyymi
02.01.2025 21:35
Puuppaako kimmiä pyhäjärven trolli?
- Anonyymi
Toivomme hänelle Spagettihirviön siunausta, sillä vain Hän on ainoa oikea kaikkeuden luoja.
- Anonyymi
Täh? Eihän se oo saanu luotua ees yhtä spagetti westerniä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Eihän se oo saanu luotua ees yhtä spagetti westerniä!
Anonyymi
- Anonyymi
Olettepas te nyt kovin riidanhaluisia !
- Anonyymi
Ei suinkaan! Ajattelevilla on mielipiteitä.
- Anonyymi
Äärettömän hieno puhe. Kiitos Stubb.
- Anonyymi
Täyttä Sondaa koko puhe. Mies on täys ÄÄLIÖ. Tyhmempi kuin Vasemman jalan saapas. Piste. Mies puhuu täyttä Skeidaa: Suomea ei uhkaa mikään,Suomessa voi olla rauhallisin mielin,Ei ole mitään uhkaa Suomea kohtaan,Turvallisuustilanne on hyvä...jne. Onko mies tosiaankin noin tyhmä? Itä-naapuri repii Helsingin edustalla kaapeleita ja putkia poikki,ja lehtitietojen mukaan on ruvennut keräämään rajan taakse siirtolaisporukkaa,jonka se nähtävästi aikoo vyöryttää rajan yli,kunhan lumet sulaa. Ja Armeijan Ylipäällikkö puhuu ihan sekavia,muunneltua totuutta. Ja sitten vielä lopuksi rupee vänkyttämään,että Suomen suurin turvallisuusuhka on Suomalaiset itse. Mistä Hevonkuusesta löytyy noin Tautisen tyhmä mies? Ja vielä Isäntänä Talossa. Voi Hyvän Tähden. Ei muuta kuin Monon kuva persuuksiin,ja antaa mennä takaisin sinne mistä tulikin. Ei tuu ikävä. Ei sitten yhtään.
- Anonyymi
jaa, persulla ottaa luonnon päälle ku pressa totes rasismi ei oo suomalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa, persulla ottaa luonnon päälle ku pressa totes rasismi ei oo suomalaista.
Anonyymi
- Anonyymi
Hän on hyvä ja minä olen ylpeä presidentistämme. :)
- Anonyymi
Onneksi emme valtiona kuitenkaan ole yhden miehen varassa. Neuvonantajia on paljon. Kokeneita.
- Anonyymi
Anonyymi
Puuppaako kimmiä pyhäjärven trolli?- Anonyymi
Anonyymi
- Anonyymi
Jumalamme Allah on suuri ja Mohammed hänen profeettansa.
- Anonyymi
Muistelisin että Suomi24 oli jossain vaiheessa venäläisomistuksessa...
Ja todella erikoista että ylläpitäjä on poistanut kommenteistä yli 50 kun niitä ei ole yhteensäkään yli sataa.
Miksi hän ei halua näyttää että olemme tyytyväisiä Stubbiin?????
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707