mitään muuta ku riesaa ja rasitetta veronmaksajil
stuppi on hankala pressa suomelle on liian pakolais myönteine ukko pakolaisist ei ol
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
Jipii, olet päässyt hoidosta, vilpittömät onnittelut! Mutta vähän ruosteessa vielä, kesti 25 sekuntia ennen kuin vastasit omaan kirjoitukseesi, yritäs ensi yönä uudestaan, sellanen 10 sekuntia olis aika kadehdittava suoritus! Jään odottelemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jipii, olet päässyt hoidosta, vilpittömät onnittelut! Mutta vähän ruosteessa vielä, kesti 25 sekuntia ennen kuin vastasit omaan kirjoitukseesi, yritäs ensi yönä uudestaan, sellanen 10 sekuntia olis aika kadehdittava suoritus! Jään odottelemaan...
rasisti
- Anonyymi
olen samaa mieltä
- Anonyymi
Olet sama natsi
- Anonyymi
Ahlami jengi raiskasi valkoista tyttöä, kiduttivat ja tekivät hänestä kebabbia, jonka myivät kaljajuopoille https://www.youtube.com/watch?v=VrXMiCzpmLE
- Anonyymi
Aloittajan suomen kielen taso on niin heikko, ettei ole äidinkieli. Ennätys virheissä tällä palstalla.
- Anonyymi
Vakava asia
- Anonyymi
Suomalaiset miehet himoitsee tumman miehen kehoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269