Yhdelle tietylle

Anonyymi-ap

tulen aina muistamaan sinut häirikkönä, joka ajoi vain omaa etuaan välittämättä lainkaan siitä, miten toinen joutui vuosien ajan kärsimään monella tapaa. Jos sinusta kertominen jatkuu missä tahansa, tulet saamaan henkisesti turpaan! Sanat ovat jo valmiina paperilla ulkoa opeteltaviksi!

2

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos luulet, että kaiken kokemani jälkeen haluaisin auttaa sinua, niin sitä ei tule koskaan tapahtumaan!

• Anonyymi

Ja mitä jos häirikkösi on kärsinyt ihan samalla tavalla jos ei pahemmin? Yli vuoden kestävä psykoosijakso on ammattilaistenkin mukaan traumaattinen kokemus.
      Se vihan ja kaunan kierre päättyy yhdellä tavalla: antamalla olla.
      Lupasin kunnioittaa hänen toivettaan, joten koitas mennä nurkkaan rauhoittumaan.
      Lupasin yhtä paljon itselleni kuin hänellekin.
      Ja on ollut paljon kevyempi ja helpompi olo kun en tuhlaa häneen enempää aikaa.
      Sun tekstistä kyllä käy ilmi että haluat nähdä asiat mustavalkoisesti ja jakaa ihmiset hyviksiin ja pahiksiin. Välität yksipuolisesti vain yhdestä osapuolesta ja niin teet itsesi sokeaksi totuudelle joka voi avautua kun hellität vähän.
      En kyllä tiedä sun tapauksesta sen tarkemmin mutta tällasta sanoisin jos mua kohtaan hyökättäisiin tällä tavalla.
      Se että satutat toista ihmistä koska se voi huonosti on käytännössä vain kiusaamista, ja tekee susta huonon.
      Jos et ymmärrä tätä niin kirjotin tän litanian turhaan.

Mua ei halua kuunnella kukaan. On mullakin omat käsitykset siitä mikä on oikein ja väärin, ja ne voi mätsätä yllättävänkin hyvin kaipaamani henkilön kanssa, mutta mitä sitten?
      Sillä ei ole paskankaan väliä, koska häntä ei kiinnosta vaikka jääkin katsomaan mun perään ja nyt mulla on todiste siitä että myös stalkkeroi mua - ja se on ok koska mä en tule häntä estämään.
      Mun arvot on silti vähän erilaiset.

Mutta tosiaan sun täytyy chillata ja ajatella enempi järjellä mikä on oikea toimintatapa.
      Se tunteilu ja tunteiden mukaan toimiminen ei nimittäin ole toiminut minullakaan.
      Jos sekoilet tunteissasi jollain somealustalla saat vaan bännit. Jos sekoilet tunteissasi kämpässäsi tai ulkona sulle soitetaan poliisit. Jos sekoilet tunteissasi jonkun ihmisen seurassa sulta menee ihmissuhde.
      Ja nyt voit miettiä kannattaako. Ole hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe