Löytyykö 017a btm miestä joka haluaa naisen panoa.?mies mukana ja hän bi myös (top)
Ikä 19-35 toive.
Trapon seksiä
23
877
Vastaukset
Harmi etten ole sieltä päin.itse olen 50 kiimainen suomalainen mies ja todellakin haluisin naisen nussivan mua straponilla
- Anonyymi
Mistä päin olet 50 kiimanen nainen 41v olisi kiinnostunut nainaan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin haluaisin minäkin että nainen minua panis minua lujaa
Anonyymi kirjoitti:
Moi olen Turusta, mistä päin itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi todella kiihottavaa, kun nainen panisi straponilla. Itse haluaisin päästä kokeilemaan sitä. Olen vaimolle pari kertaa yrittänyt ehdottaa sitä, mutta ei todellakaan suostu. Ei oo reilua, kukahan tulisi panemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaisi m54 06
Täällä olis 58 v minä voisi
- Anonyymi
22v mies olisi kiinnostunut missä päin
- Anonyymi
ois ihanaa nainen pepussa ja mies suussa
- Anonyymi
Ikävää kun joka asiaan kommentoidaan
Tämä niuvanniemen asukas..
N48 trapinin käyttäjä vastaa.. - Anonyymi
Taidat itse olla homo
N48v - Anonyymi
Tämä jokapaikan kommetoija joka kirjoittaa joka sektorilla.
Varmaan peräkammarin poika ja älyllisesti vajaa henkilö… - Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä. Oon kokematon 4 kymppinen tyttöilijä p- savosta.
- Anonyymi
Onko tyttöilijällå Kik?
T pari
- Anonyymi
Ei ole tyttöilijällä kikkiä. Mites saataisiin viestiteltyy privana?
- Anonyymi
Joko suomi24 treffien kautta ainakin.!ollaan siellä.
- Anonyymi
57 mies 050 354 38 92
Voishan se olla jännä kokemus. Olen vain kaukana pohjoisessa
- Anonyymi
Mä 49v Kuopiosta, kiinnostaisi kovasti antautua naisen pantavaksi.
- Anonyymi
Mukava kuulla et halukkaita on naisen käsittelyyn joutumisesta.Ootellaan mitenkä yhteyttä saisi N48 Vastasi
- Anonyymi
18v kokematon etsin seuraa kik pirkanmaa34
Nam😘
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778