Et sinä ole koskaan yrittäjä ollut. Muuten tietäisit, ettei yrittäjän tuloja voi laskea samalla kaav

Anonyymi-ap

🎩🎩🎩🎩🎩🎩🚜🥰🛠️🍿🍸☠️
Et sinä ole koskaan yrittäjä ollut. Muuten tietäisit, ettei yrittäjän tuloja voi laskea samalla kaavalla kuin palkansaajan. Yrittäjällä on osingot, pääomatulot ja yrityksestä saatava muu hyöty, ne on lukemattomat talot rakennettu firman avulla, tehty putkirempat, ajettu ajot firman autolla, tankattu omatkin firman kortilla, joka alalla omat jipponsa, jne jne.

3

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on firma jonka olen ajanut pöytälaatikkoon.
      Pöytälaatikkoon ajaminen tarkoittaa ettei sillä ole säännöllisiä laskutuksia.
      Kun yrityksen autoon tuli autoverolasku niin poistin auton liikennekäytöstä ja maksoin omasta pussista verot.
      Sama valokuituliittymä joka on firman nimissä, maksoin omasta pussista.

Kuulen jatkuvasti kommentteja että hyvähän se on kun sulla on firma, mikä hiton hyvä se on?
      Kaikilla suomessa on oikeus perustaa firma, miksi niitä perustetaan niin vähän?
      Jos rahaa tulee ovista ja ikkunoista eikä rahan tuloa voi estää niin mikä järki on olla duunarina?

Yrittäjyydessäkin pätee kysynnän ja tarjonnan laki, jos yrittäjän elo on ruusuista niin kaikki olisivat yrittäjiä.

• Anonyymi

No etpä ole kyllä varmasti sinäkään tuon kirjoituksesi perusteella.

Höh, eihän se yrityskään mikään automaattinen rahalähde, jota voi lypsää loputtomasti, ole eikä sillä voi ilmaiseksi teettää mitä tahansa omia hommia.
      Kyllä yrityksen eteen on tehtävä kovasti työtä.

• Anonyymi

Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä

Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
      Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
      Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
      Ja hienoa pääminsiteri sanna marina

Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
      Esim sipiläm katainen vanhanen

Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
      Itseleen
      Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä

Äänestä sdp

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2607
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      28
      1534
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe