On kiva olla yksin töissä ja härnätä kullia töiden lomassa koko aika semmoinen puoli seisokki päällä
Yksin kiusaten
15
585
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kiimasta
- Anonyymi
Niin on.... kyllä tekisi jo mieli lähteä runkkaamaan
Tuntuu olevan aika vallitseva olotila itselläkin...
- Anonyymi
Laitan emppu sulle sp
- Anonyymi
Sormet puristelee kullia taskun läpi. Boksut kostuu kiimatipoista. Ukm54
- Anonyymi
Mulla on kanssa bokserit ihan märkänä...
- Anonyymi
Missäpäin olet
- Anonyymi
Tuo on kyllä niin huikea fiilis kun kalu on koko ajan aavistuksen paisuneena, välillä käy vähän enemmän kovana, välillä tuntuu että nytkii... kiimatippoja tihkuu ja koko ajan tekisi mieli kaivaa esille.
- Anonyymi
Niin on sitten kun antaa turvota kokonaan ja taas antaa laskea ja sitä jatkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on sitten kun antaa turvota kokonaan ja taas antaa laskea ja sitä jatkaa...
Puristella ja hyväillä lähelle purkua sit hellittää hetkeksi kunnes aloittaa uudestaan...
- Anonyymi
Jäätävä seisokki päällä ja siitä sitten menoksi…
- Anonyymi
Kiva sitä orgasmia vähän pitkittää..mutta kyllä se pitää laukaista välillä...
- Anonyymi
Fingirls88 (at)gmail (piste) com
Tai kik finngirls88
Laita runkkausvideoita - Anonyymi
Tässä toimistotuolissa tulee toisinaan hierottua kovaksi. Muutaman kerran siihen pisteeseen että olen laittanut kortsun ja lauennut siihen. Mukava katsella kun ihmisiä kävelee ohi juuri kun sperma on lentämässä
- Anonyymi
Taukohuoneessa käsi taskussa puristelen kullia kun muitakin tauolla samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882