Kiusaajilla on käytöshäiriö jota ilmeisesti ei haluta tunnistaa.
Kiusaaminen on käytöshäiriö
6
252
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu vähän tilanteesta...
Kiusatuilla voi myös olla ongelmana akuutti huumorintajuttomuus, omituisella tasolla ilmenevää pikku-prinsessointia tai käytöshäiriön kaltainen uhriutumisvietti.- Anonyymi
Käytöshäiriö voi johtua perinnöllisistä tekijöistä ja temperamenttipiirteistä.
- Anonyymi
Ei kiusaaminen ole kiusatun vika. Olet ehkä itse joskus kiusannut jotakuta. Miksi se voi olla mahdotonta kiusaajalle jotenkin hävetä sitä käytöstä. Ei siihen kuole.
- Anonyymi
Mua kiusataan kun mulla on liian iso penis. En kehtaa käydä yhteissaunoissa kun oma kalu on vähintäänkin puolta isompi kuin muilla. Jo 12-vuotiaana kulli oli velttona yli 14 cm.
- Anonyymi
Niin kaikki mikä poikkeaa keskiarvosta saattaa altistaa kiusaamiselle. Aikuisena naiset pitää isoista munista.
- Anonyymi
Se mitä ei haluta tunnustaa on se, että Suomi on sallinut esimerkiksi koulukiusaamisen vuosikymmeniä. Siitä huolimatta että se johtaa itsemurhiin.
https://www.is.fi/perhe/art-2000010961540.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319