Jouduin luopumaan rakkaasta kissastani sen vakavan sairauden vuoksi. Nyt surettaa ja ahdistaa, muutama viikko kissan poismenosta ..etenkin aamuisin on vaikeaa... Kissan sairastelu vei rahaa ja voimia mutta silti tiedän että suruun auttaisi uuden lemmikin suunnittelu ja hankinta kotiin...milloin olette olleet uuteen lemmikkiin valmiita.. ?
Kissani kuoli ja on kova ikävä, suru - uusi lemmikki?
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ennakoinut vanhojen koirien kohdalla ja hankkinut pennun, joka on ollut sitten vanhan koiran kanssa yhtä aikaa pari kolme vuotta, kasvaen siten kunnon koiraksi. Itse ottaisin uuden eläimen mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Mullä oli tilanne, että tiesin lemmikin sairastelusta, että kohta siitä luovuttava.
Aloin jo silloin miettiä seuraavia vaihtoehtoja, ja varasin pennun parisen viikkoa edellisen lemmikin kuolemasta. Helpompi niin, kuin kärvistellä ja surra pidempään. Eri jos päättää, ettei enää ota ollenkaan.
Minä oon aatellu, et voin joskus ottaa vaikka kpdinvaihtajankin. On hyvä antaa koti aikuiselle kodintarvitsijalle, kun pennut saa kodin helpommin.
Minulla on ennenkin ollut kodinvaihtajia, ja olleet mahtavia lemmikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106