Jeesus uskovaiset tukevat sokeasti tappaja Israelia syntiensä takia.
Toisessa maailmansodassa kulminoitui yksi suutaus kristinuskonnossa jolloin uskovaiset ohjelmoitiin täysin vastakkaiseen suuntaan.
Entisistä juutalaisten tappajista aika ajoittain muodostui väkivaltaisten siionistien ylimpiä ystäviä.
Taustatietoa Israel fanittaja kristityistä
24
272
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä historiaanne.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pogromi- Anonyymi
Olen kristitty eikä minulla ole hajuakaan mitä aloitus tarkoittaa tai mitä pogromi on. Minä usko Jeesukseen Kristukseen syntieni sovittajana, en palvo Israelia ja suhteeni Israeliin on aika kaukainen. En ole käynyt siellä eikä kauheasti edes kiinnosta, mutta Raamatussa kehoitetaan siunaamaan Israelia, joten siunaan sitä silloin tällöin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kristitty eikä minulla ole hajuakaan mitä aloitus tarkoittaa tai mitä pogromi on. Minä usko Jeesukseen Kristukseen syntieni sovittajana, en palvo Israelia ja suhteeni Israeliin on aika kaukainen. En ole käynyt siellä eikä kauheasti edes kiinnosta, mutta Raamatussa kehoitetaan siunaamaan Israelia, joten siunaan sitä silloin tällöin.
Lue linkin sisältö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue linkin sisältö.
Anna kotitehtäviä lapsillesi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä usko taikausko, sinä ei oppinut mitään.
- Anonyymi
Sama se Raamattu on ollut holokaustin aikaan, kuin nyt Israel voi tehdä kansanmurhaa.
- Anonyymi
Raamatussa kyllä enemmän moititaan Israelia kuin mitä siunaillaan miten hieno ja täydellinen kansa he ovat. Ne pahat asiat mitä heille on tapahtunut on ennustettu Raamatussa.
Aloittaja näkee aivan oikein että juutalaisten vainossa käytettiin uskontoa ja jo Luther näki heidät varsin oudossa valossa.
Ja nyt suuntaus on päinvastainen että juutalaiset voivat tehdä kansanmurhaa ja sen puolesta kiivaillaan miten on hyvä juttu.
Raamattu ei anna tukea kummallekaan näkemykselle eikä varsinkaan Jeesuksen opetukset, jotka ovat uuden liiton perusta ja joiden kautta meillä on pääsy Jumalan Pyhm Hengen yhteyteen ja olisi outoa jos Jumalan Henki loisi ihmiseen jotain niin älytöntä että täytyy kiivailla sotarikosten puolesta.- Anonyymi
Netanjahu on puolustellut tekojaan Vanhan-Testamentin kirjoituksilla, missä Jumala lupaa Israelilaisille oman maan Palestiinaan sekä kehoittaa tappamaan paikalliset asukkaat jopa lemmikkieläimiä myöten.
Netanjahu viitaten Gazan operaatioon:
”Sinun täytyy muistaa, mitä Amalek on tehnyt sinulle, sanoo Pyhä Raamattumme. Ja me muistamme. Ja me taistelemme. Meidän rohkeat sotilaamme ja taistelijat, jotka ovat Gazassa, Gazan ympärillä ja muualla Israelissa liittyvät israelilaisiin sankareihin, joka sai alkunsa 3000 vuotta sitten Joosuan…”
https://youtu.be/pMVs7akyMh0?si=PWR467CYnNTXMHdL
Netanjahun on käytännössä julistanut Pyhän Sodan gazalaisia vastaan ja oikeuttaa tekonsa mm. seuraavin Raamatun tekstein:
2. Mooseksen kirja 17
[14] Herra sanoi Moosekselle: »Kirjoita tämä kirjaan, ettei se unohdu, ja teroita se Joosuan mieleen: ’Minä pyyhin pois maan päältä amalekilaiset ja heidän muistonsakin.’» [15] Sitten Mooses rakensi alttarin ja antoi sille nimeksi »Herra on minun sotalippuni». [16] Hän sanoi: »Tämä on Herran sotalipun muistomerkki. Herra on käyvä sotaa amalekilaisia vastaan sukupolvesta toiseen.»
5. Mooseksen kirja 25
Amalekilaisten kohtelu
[17] »Muistakaa, mitä amalekilaiset tekivät teille, kun olitte tulossa Egyptistä. [18] Nähdessään, kuinka heikkoina ja näännyksissä te silloin olitte, he Jumalaa pelkäämättä surmasivat kaikki, jotka olivat jääneet teidän joukostanne jälkeen. [19] Kun Herra, teidän Jumalanne, on antanut teidän päästä rauhaan kaikista ympärillänne olevista vihollisista siinä maassa, jonka hän antaa omaksenne, pyyhkikää pois maan päältä amalekilaiset ja heidän muistonsakin. Älkää unohtako tätä.
Joosua 15
[20] Tämä on se perintömaa, joka jaettiin Juudan heimon suvuille. [21] Nämä ovat Juudan heimon kaupungit:
…
[45] Ekron ja sitä ympäröivä maaseutu kylineen, [46] Ekronista mereen ulottuvan alueen Asdodin puoleinen osa kylineen, [47] Asdod ja sitä ympäröivä maaseutu kylineen, Gaza ja sitä ympäröivä maaseutu kylineen Egyptin rajapurolle asti sekä Suurenmeren rannikkokaista.
…
- Anonyymi
Holokaustiin olivat yllykkeenä Saksassa Lutherin kirjoitukset heistä sekä luterilainen usko johon liitettiin kyllä hieman sellaisia kansallisia piirteitä mitkä eivät uskoon oikein kuulu. Sillä saatiin aikaan yleinen vastustus juutalaisia kohtaan ja saatettiin ilman sen erityisempää vastustusta toteuttaa keinoja, jotka tähtäsivät kansanmurhaan.
Nyt kelkka on toisinpäin.
Nyt jotkut uskossa näkevät että Israel voi tehdä kansanmurhaa tai mitä tahansa, niin sitä vain siunataan, että hyvin menee, noin pitää toimia eikä synnille ole mitään rajaa.- Anonyymi
Saksa on vienyt tuon jo niin pitkälle, että se lakkauttaa tukia humanitäärisille israelilaisille ihmisoikeuksia ajaville säätiöille, koska nämä vastustavat Israelin hallituksen toimia ja ajavat palestiinalaisten aseman parantamista. Saksan hallitus ei ole suostunut perustelemaan päätöstään millään tavalla, joten syy tuen lakkauttamiseen on jokseenkin spekulatiivista.
- Anonyymi
Olen hiljattain lueskellut Palestiinassa asuvien arabien heidän lapsilleen kouluissa opetettavien oppikirjojen sisältöjä.
Seitsemäsluokkalaisten oppikirjoissa vuodelta 2017 lukee mm. näin:
”Oppitunnilla ”Sacrifice and Redemtion” opetetaan, että kansakuntien tulisi uhrata poikansa Allahille karkottaakseen viholliset muslimien maasta.
Uhraaminen on kansojen tie kunnian, vallan ja vapauden saavuttamiseen, ja kansakunta, joka ei uhraa poikiaan vapauden puolesta, elää heikkona ja alempiarvoisena, siksipä islam vaatii uhrauksia Allahin vuoksi, jotta vihollinen voidaan karkottaa muslimien maasta.”
Seitsemäsluokkalaisille tarkoitetulla tunnilla ”Social Studies”, yhteiskuntaopin kirja on omistettu islamilaiselle valtiolle.
Kirja sisältää oppitunteja islamilaisen valtion laajeneminen Aasiassa, Afrikassa ja Euroopassa, ja oppilaat oppivat tunnistamaan maanosien vahvuuksia ja heikkouksia sekä ottamaan opiksi ja hyötymään islamilaisen valtion historiallisista tapahtumista.
Nimetään myös ne alueet, jotka muslimit valloittivat Euroopan mantereella Umayyadien ja Abbasidien kaudella.
Lisää Allahia ylistävien oppikirjojen sisältöjä löytyy vaikka kuinka paljon.
Ei muuta kuin tervetuloa Eurooppaan te urheat, kuolemaa pelkäämättömät arabisoturit.- Anonyymi
Miksi emme ole jo tappaneet niitä kaikkia kun noin hyvä syy löydetään siihen?
Joskin UT:sta on vaikea löytää perusteita murhanhimolleen.
Jos haluaa siis uskoa, niin täytyy kääntyä muslimiksi. - Anonyymi
Mikä oppikirja? Ja missä kouluissa sitä käytetään?
Tässä täytyy ymmärtää oikea Israel ja valhe Israel joka sanoo olevansa juutalainen eikä edes ole.
Elämme lopunaikaa ja tapahtumat voi tapahtua kun se väärä Israelkin on samoilla paikoilla kuin oikea eli se mikä liittyy meihin ja olemne yhtä silloin Kristuksessa.
Kaikki Israelissa olevat ei ole Jumalan kansaa eikä tule olemaankaan.- Anonyymi
Heistä pelastuu tosiaan vain jäännös, eikä se luku ollut kovin suuri kokonaista kansaa ajatellessa. Mutta kuitenkin pelastuu.
Kristillinen sionismi on poliittinen liike ja aate, joka soveltaa kristinuskoa toimintaansa joka syntyi 1900-luvun puolivälissä.
Pääopin kappale on VT 1 Moos 12:3 ”Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille."
Heille on erityisen tärkeää koota kaikki juutalaiset Israeliin, sillä se on edellytys Jeesuksen toiselle tulemiselle. Heille on Israelin valtion syntyminen merkki Raamatun profetioiden täyttymisestä.
Politiikan tulee tukea vain ja ainoastaan Israelia tai muuten menetetään Jumalan siunaus. Juutalaisten kanssa ei juuri keskustella, sillä tärkeämpänä pidetään keskustelua muhamettilaisten kanssa. Keskustelu on yleensä hyvin tuomitsevaa ja jopa rasististakin. He mm. kirjoittavat paljon vihatekstiä nettiin jossa solvataan islamia.
Palestiinalaisia kristittyjä he eivät hyväksy, vaan katsovat että nämä tukevat radikaali-islamia ja terrorismia.
He puhuvat ”jäännöskansasta” eli lopun ajan seurakunnasta joka jää yhtyeenliittyneenä juutalaisten kanssa .
Israelin politiikan vastustaminen on melkein samaa kuin vastustaisi Jumalaa. He eivät siedä minkäänlaista kritiikkiä Israelin politiikasta, vaikka se olisikin täysin kristittyjä vastaan. Voisi väittää että Israel on uskonharjoituksen kohde heille.- Anonyymi
Kirjoitit kristillisestä sionismista.
Wiki:n mukaan sionismi on 1800 luvulla syntynyt juutalaisten kansallinen liike, jonka tärkeimpänä tavoitteena oli luoda juutalaisille oma valtio.
Kun juutalaiset ovat kansa, jota on vainottu jo yli kolme tuhatta vuotta, niin eihän se mikään ihme ole, että Jumalan sanaan luottavat uudestisyntyneet kristityt olivat heidän kanssaan samaa mieltä.
Kirjoitit, että kristittyjen sionistien tavoite on koota kaikki juutalaiset Israeliin, sillä se on edellytys Jeesuksen toiselle tulemiselle.
Raamatun mukaan Jumala kokoaa viimeisinä päivinä omakseen ottamansa kansan Siioniin, jonka maa-alueen Jumala lupasi heidän esi-isilleen Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille.
Totesit myös, että kristityt sionistit pitävät tärkeimpänä keskustelua ei juutalaisten, vaan muhamettilaisten kanssa.
Mitä tulee kristittyyn paavi Franciscukseen, niin hän näyttää olevan erikoisen innostunut Islam- uskosta.
jatkoa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wiki:n mukaan sionismi on 1800 luvulla syntynyt juutalaisten kansallinen liike, jonka tärkeimpänä tavoitteena oli luoda juutalaisille oma valtio.
Kun juutalaiset ovat kansa, jota on vainottu jo yli kolme tuhatta vuotta, niin eihän se mikään ihme ole, että Jumalan sanaan luottavat uudestisyntyneet kristityt olivat heidän kanssaan samaa mieltä.
Kirjoitit, että kristittyjen sionistien tavoite on koota kaikki juutalaiset Israeliin, sillä se on edellytys Jeesuksen toiselle tulemiselle.
Raamatun mukaan Jumala kokoaa viimeisinä päivinä omakseen ottamansa kansan Siioniin, jonka maa-alueen Jumala lupasi heidän esi-isilleen Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille.
Totesit myös, että kristityt sionistit pitävät tärkeimpänä keskustelua ei juutalaisten, vaan muhamettilaisten kanssa.
Mitä tulee kristittyyn paavi Franciscukseen, niin hän näyttää olevan erikoisen innostunut Islam- uskosta.
jatkoa...Hän mainitsi jo vuonna 2015, että Allah ja Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on sama kuin profeetta Muhamedin Mekan kuunjumala Allah.
Viime vuoden jouluna paavi Franciscusksen seimikuvaelmassa Jeesus lasta esitti arabilapsi.
Paavi Franciscus näyttää tulleen samanmieliseksi islam-oppineiden kanssa, jotka jo aikoja sitten ovat todenneet heidän jumalansa Allahin ja juutalaisten ja kristittyjen Jumalan olevan sama.
Profeetta Muhammedin mukaan enkeli Gabrielin hänelle välittämä uusi usko tulee korvaamaan vanhan aabrahamilaisen uskon.
Ja muuten viime vuoden syyskuussa paavi esitti, että kaikki uskonnot vievät Jumalan luokse.
Kristitty maailma näyttää olevan aikamoisessa murrosvaiheessa.
Tuloksena näyttää olevan Jeesuksen sana, kun ihmisen poika tulee, niin löytäneekö hän uskoa maan päältä.
Israelin tilanteesta Jumalan sana toteaa, että Hän (= Jeesus) joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku,
Toteaa myös, että ei väellä eikä voimalla, vaan Minun hengelläni.
.. Anonyymi kirjoitti:
jatkoa...”Wiki:n mukaan sionismi on 1800 luvulla syntynyt juutalaisten kansallinen liike, jonka tärkeimpänä tavoitteena oli luoda juutalaisille oma valtio.”
Sionismi on aivan eri asia. Se oli liike, mihin alkuun ei uskonto liittynyt lainkaan.
Kristillinen sionismi puolestaan on vahvasti uskonnollinen ja poliittinen liike, eli siinä kytketään osittain kristinuskoa ja osittain politiikkaa toisiinsa.
Kristillisen sionismi toi 1974 silloinen Suomen kristillinen liitto eli nykyään KD ja se lähti siitä leviämään myös muihin uskonnollisiin yhteisöihin, etenkin helluntailaisuuteen sekä Patmokseen.
Siihen liittyy olennaisesti dispensationalismi . Se perustuu aatteeseen, että Jumalalla on kaksi kansaa, kirkko ja Israel. Samoin ylöstempaamisoppi.
Kristillisillä sionisteilla on erilaisia versioita sitten näistä opeista.
”Kun juutalaiset ovat kansa, jota on vainottu jo yli kolme tuhatta vuotta, niin eihän se mikään ihme ole, että Jumalan sanaan luottavat uudestisyntyneet kristityt olivat heidän kanssaan samaa mieltä.”
Niin, tosin kristinusko oli se, joka loi keskinäisen riidan ja synnytti antisemitismin. Kun juutalaisuus ja kristinusko halusivat erottautua toisistaan, syntyi tämä skisma.
Vasta toisen maailmansodan jälkeen alkoi kristillinen sionismi levitä. Nykyään Yhdysvalloissa republikaanisessa puolueessa se on vahva suuntaus.
- Anonyymi
Taustatietoa itsestäsi, olet vain vasemmiston agitaattori ja siihen virkaan sopiva patologinen valehtelija.
- Anonyymi
Tieto sanaa käytetään tänä päivänä varsin huolettomasti omista luuloista, mutta en puutu nyt siihen.
"Netanjahu on puolustellut tekojaan Vanhan-Testamentin kirjoituksilla, missä Jumala lupaa Israelilaisille oman maan Palestiinaan sekä kehoittaa tappamaan paikalliset asukkaat jopa lemmikkieläimiä myöten."
Nyt sitten pitäisi löytää vielä ne israelilaiset, kun juutalaiset ovat Benjaminin heimoa, joka tappoi Israelin heimon, ja laittoivat uhrikulttijumalansa nimiin Israelin Jumalan temppelin. Aika pokkana valehtelee.
Jeremia:
"7:21 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala:
"Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää lihaa. Sillä en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto- ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta, vaan näin minä käskin heitä ja sanoin: Kuulkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja te olette minun kansani; ja vaeltakaa aina sitä tietä, jota minä käsken teidän vaeltaa, että menestyisitte.
Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa. Siitä päivästä, jona teidän isänne lähtivät Egyptin maasta, aina tähän päivään asti olen minä lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijani, profeetat - lähettänyt varhaisesta alkaen, päivä päivältä.
Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä. Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa.
Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa. Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.
Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota 'Toofet' ja 'Ben-Hinnomin laakso', vaan 'Murha-laakso', ja Toofetiin haudataan, kun ei ole muualla tilaa"
Tästä tiedämme, että uhrimääräukset ja lain antanut VT:n tulivuorijumala Jahve, JHWH, Allah, ei ole Israelin Jumala, jonka ääntä vaeltajat eivät edes kuulleet, vaan tämän luvun alussa mainittu Baal-jumala, jota juutalaiset palvovat - tämähän tulee myös holokausti sanasta esille; kokonaan poltettu uhrilahja Jumalalle."Nyt sitten pitäisi löytää vielä ne israelilaiset, kun juutalaiset ovat Benjaminin heimoa, joka tappoi Israelin heimon, ja laittoivat uhrikulttijumalansa nimiin Israelin Jumalan temppelin."
Kyllä ne tiedetään mutta sinun omalaatuinen historiankirjoituksesi on sitä laatua, että menee enemmän mielikuvituksen puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717