Sääntöpohjaisesta maailmanjärjestyksestä on tehty suuri vitsi, sillä länsimaat ovat ensimmäisenä rikkomassa tätä järjestystä jonka säännöt ja lait ovat itse luoneet. Sääntöjä USA muuttaa kesken juoksun heti kun ne eivät vastaa USAn etua. Olennaista on, että muilla ei ole oikeutta muuttaa näitä sääntöjä - tai näin oli kun Suomi kaappasi laivan Suomenlahdella. Nyt se kuulemma on sääntöpohjaisen maailmankuvan mukaista toimintaa.
USAn johtama länsi asettaa vastustajiansa terroristi-listalle mutta ovat valmiita tekemään yhteistyötä näiden terroristien kanssa toiveissaan saada siitä hyötyä. Myös Ukraina menee etunojassa Syyriassa luomaan suhteita tunnettuun terroristijohtaja Ahmed al-Saraan edustamaan al-Qaidan alaosasto al-Nusraan. Uusi hallinto on jo muuttanut maansa koulutussuunnitelmia joiden seurauksena esim. kristityt joutuvat sorretuiksi. Sillähän ei ole mitään merkitystä jos USAn ja sen liittolaisten tietysti on kyseessä.
Länsimaat liehittelevät nyt al-Qaidaa. Miksi?
Anonyymi-ap
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471