Aivan käsittämätöntä että tätä ei ole tiedostettu aikaisemmin.
Ihmiset on aivan ihmeissään selvityksen tuloksesta.
Tämä kääntää päälaelleen kaiken aiemman tiedon aiheesta.
==============================
"Ei kuten sanoin olin intiassa, ja sillä ostin evästä, joka on massaman kanaa, se on erinomaista mutta poikkeaa thaimaalaisesta versiosta, siinä että thaimaassa se syödään, riisin kanssa, intiassa pita tyyppisen leivän kanssa."
Miksi jauhat tätä paskaasi...
EI OLE OLEMASSA INTIALAISTA VERSIOTA MASSAMAN CURRYSTA !!!
Uutta tietoa Thaimaasta ja Thaimaalaisista.
8
128
Vastaukset
- Anonyymi
Possonderin on mahdotonta käsittää että Massaman- maustesekoitusta / tahnaa voi laittaa vaikka Botswanassa perseeseen, mutta siitä ei siltikään tule botswanalaista versiota Massaman Currysta.
Sillä Massaman maustesekoitus on tehty thaimaalaiseen Massaman Curry- nimiseen ruokalajiin ja se kuuluu siihen.
Valmistahnoissa on mainittu jo purkin kyljessä että se on valmistettu thaimaalaiseen Massaman Curryyn, eikä intialaiseen leipään eikä riisiin.
Jos maustesekoituksen mausta tykkää, sitä voi laittaa muuhunkin, mutta silloin se ei enää ole Massaman Currya.
Sama kuin Possonderi alkaisi väittämään että kalakukko on suomalainen versio turkkilaisesta döner-kebabista, koska molemmissa on kuori ja täyte.
Döner tarkoittaa pyörimistä ja kebab tarkoittaa lihavarras. Euroopassa dönerillä tarkoitetaan kansankielessä pystyssä paistettavaa pyörivää lihavarrasta joka vedellään siivuiksi ja tällätään leivän väliin.
Juttelin tuosta juuri yksi päivä kaverin kanssa, niin jäi mieleen ja kyseinen tieto ei liity narsismiin eikä minäminään sen kummemmin.
Kyproksella muistan saaneeni parhaat dönerit. Döner poikkeaa alempana Euroopassa Suomen kebabista yleensä siten että siinä leipä on pitkulainen suuri sämpylä eikä taikinalätty ja salaattina on vain kurkku, tomaatti, sipuli ja majoneesia vähemmän.
Voi olla että trendit ovat muuttuneet, siitä on aikaa 17 vuotta kun olen viimeksi Etelä-Euroopassa hengaillut. Silloin olin Nikosiassa viikon töissä broidin kaverina.
Prätkäreissuilla monet dönerit nautittu aikoinaan ennen sitä.
2010- Anonyymi
Pitäisikö sinun kiinnittää hieman enemmän itseesi ja jättää toisarvoiset asiat toisarvoisiksi, kuten yleensä tapana on, sillä ole mitään merkitystä myydäänkö intiassa missä et ole koskaan edes käynyt massaman kanaa intialaisena ruokana, eikä se edes muuta sinun tai minun elämääni suuntaan jos toisenkaan vaikka massaman kana olisi botswanalaisen perheen kehittämä mausteseos, sillä siitähän tässä on kyse... mausteseoksesta, poika sinun kommenttisi eivät ole ihan tervepäisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun kiinnittää hieman enemmän itseesi ja jättää toisarvoiset asiat toisarvoisiksi, kuten yleensä tapana on, sillä ole mitään merkitystä myydäänkö intiassa missä et ole koskaan edes käynyt massaman kanaa intialaisena ruokana, eikä se edes muuta sinun tai minun elämääni suuntaan jos toisenkaan vaikka massaman kana olisi botswanalaisen perheen kehittämä mausteseos, sillä siitähän tässä on kyse... mausteseoksesta, poika sinun kommenttisi eivät ole ihan tervepäisen.
Pitäisikö sinun lopettaa paskanpuhuminen? On olemassa aterianimike Massaman Curry kanalla, mutta ei ole olemassa annosta nimeltä intialainen massaman kana, vaan siinä pitää olla currya myös.
"Massaman curry (thai: แกงมัสมั่น, lausutaan kaeng matsaman) on runsas, maukas ja miedon mausteinen thaimaalainen curry"
Kenenkään ei tarvitse käydä Intiassa tietääkseen sen että ilman currya se sinun massaman kanasi Intiassa ei ole massaman currya, sillä se on itsestään selvyys, koska siinä ei ole currya.
Se ei vaikuta asiaan mitenkään, onko siinä riisiä tai leipää, voithan sinä syödä Massaman Currynkin kanssa vaikka voisilmäpullia, mutta siihen annokseen ne eivät kuulu.
Laitapas pari kuvaa siltä Intian reissultasi, sillä ilman todisteita en usko yhtäkään sanaa jonka kirjoitat, eikä usko kukaan muukaan.
Ei sillä että olisi joku saavutus käydä Intiassa. Itse inhoan ihmispaljoutta, paskaisuutta, haisevia intialaisia enkä sitä että joku on iholla koko ajan tai molkottaa ja molkottaa tajuamatta että en halua kuulla.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun lopettaa paskanpuhuminen? On olemassa aterianimike Massaman Curry kanalla, mutta ei ole olemassa annosta nimeltä intialainen massaman kana, vaan siinä pitää olla currya myös.
"Massaman curry (thai: แกงมัสมั่น, lausutaan kaeng matsaman) on runsas, maukas ja miedon mausteinen thaimaalainen curry"
Kenenkään ei tarvitse käydä Intiassa tietääkseen sen että ilman currya se sinun massaman kanasi Intiassa ei ole massaman currya, sillä se on itsestään selvyys, koska siinä ei ole currya.
Se ei vaikuta asiaan mitenkään, onko siinä riisiä tai leipää, voithan sinä syödä Massaman Currynkin kanssa vaikka voisilmäpullia, mutta siihen annokseen ne eivät kuulu.
Laitapas pari kuvaa siltä Intian reissultasi, sillä ilman todisteita en usko yhtäkään sanaa jonka kirjoitat, eikä usko kukaan muukaan.
Ei sillä että olisi joku saavutus käydä Intiassa. Itse inhoan ihmispaljoutta, paskaisuutta, haisevia intialaisia enkä sitä että joku on iholla koko ajan tai molkottaa ja molkottaa tajuamatta että en halua kuulla.
2010Kuten sanoin kiinnität huomiota asiaan jolla ei ole elämääsi mitään merkitystä, joten keskity olennaiseen, muuhun ei ole tarvetta kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin kiinnität huomiota asiaan jolla ei ole elämääsi mitään merkitystä, joten keskity olennaiseen, muuhun ei ole tarvetta kommentoida.
RTV on asetettu konkurssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi lopettaa toi pojittelu, ettei joku päivä joku poika ole Amicassa vastassa! Täällä ei kukaan ole sinun poikasi, ei myöskään rakkaasi, mutta sinä olet plösö, täällä ja Simonkylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi lopettaa toi pojittelu, ettei joku päivä joku poika ole Amicassa vastassa! Täällä ei kukaan ole sinun poikasi, ei myöskään rakkaasi, mutta sinä olet plösö, täällä ja Simonkylässä.
Joo joo puskajusukka taitaa olla kutsua tytöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo puskajusukka taitaa olla kutsua tytöksi.
Kukas se sinä olet, hoono-soomi mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738