Laitatko peppuusi jotakin kun tyydytät itseäsi.
Tyydytätkö itseäsi peppuun
6
859
Vastaukset
- Anonyymi
itse mies laukean isosta vibrasta pepussa ilman runkkausta kumpa käyttäjä ois nainen mikä ihanampaa
- Anonyymi
Voidaan sulle sitä käyttää....
- Anonyymi
Kiinnostaa Heinolassa!
Heinolassa löytyy varmaan ainakin yksi setä...mutta saatat olla liian iäkäs jo tietyn "pikku-pippeli" setän kriteereihin?
Se viihtyy erikoisen hyvin homojen suosimalla eli tällä seksi-palstalla vaikka s24 - HETEROSEKSUAALIEN PALSTA olisi luonnollisin valinta ilmoitella ainakin, tulokset on sitten eri juttu - kuten tällä sivustolla!? - Anonyymi
Kyllä. Tappi pepussa tekee hyvää.
Itselläni on setti jossa eri kokoisia tappeja, joten voi fiiliksen mukaan vaihdella.
Tuollainen: https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/anustapit-setti - Anonyymi
Vaimoni ei itseä tyydyttäessä useinkaan laita peppuun mitään, mutta muulloin hän pitää erinlaisia anaalitappeja usein.
- Anonyymi
No sormet käy eri paikoissa. Voimistelijana käytän koko kropan hallintaa ja hyväilyä. Kyllä se liukkailla tuntuu Aika jännältä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882