Mies 53v 1910:88/16/4 top bi ukm
Ja 48v nainen 165/66 bi utelias etsii naista tai paria tai btm miestä saamaan kummaltakin.(ei siis naisen panoa)017-015 alueelta.kik on molemmilla.
Yhteistä kivaa
16
762
Vastaukset
- Anonyymi
Btm miestä saamaan kummaltakin? En ymmärrä
- Anonyymi
Nainen panee traponilla tietysti
T/M ja I - Anonyymi
Ahaa taas olet
- Anonyymi
Siilissä olisi btm ukm 55v 184/ 80 17 siisti mies.
- Anonyymi
Iisamessa oisin eronnut 61v myös terve ja siisti mies, olen top kaluni 18/6 seisoo hyvin. Tykkään naida pitkään eri asennoista.
Anonyymi kirjoitti:
Iisamessa oisin eronnut 61v myös terve ja siisti mies, olen top kaluni 18/6 seisoo hyvin. Tykkään naida pitkään eri asennoista.
Olis upeaa antaa sun panna mun poika pillua!!
Moikka
- Anonyymi
Huhhuh, olispa upee saada ensin naiselta ja sen jälkeen mieheltä ekaa kertaa 🥵
T. Kokematon 18v- Anonyymi
Kokematon nuori kiinnostaisi kyllä.
T Pari 017
- Anonyymi
Keitele mies 57 172 65 vaalee kalu 17
- Anonyymi
Mee ny nukkumaan sen vaaleen kalus kanssa!
- Anonyymi
Keitele 050 354 38 92
Ooh olis upeaa👍
- Anonyymi
Voi kun olis lähempänä 45v ukm Hämeenlinna
- Anonyymi
Olisihan tässä Hml:ssakin sellainen jota kiinnostaa ;)
Ei ole kokemusta, mutta kovasti olisi kiinnostusta.
41 on ikää ja 172/70 on kokoa.
- Anonyymi
Kokematon 18v ottakaa yhteyttä kil pirkanmaa34
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717