Keitä ovat Keijo ja Ari. Katukuvassa ainakin 35 vuotta. Eivät vanhene. Pitkä ja pätkä. Onko niillä perhe, mistä ne on tullut?
Samat naamat
31
707
Vastaukset
- Anonyymi
Kankitieltä.
- Anonyymi
Ari on Vaajakoskella. Harmiton oman onnensa seppä. Ajoi ennen autoa. Keijo on kova kuntourheilija. Sadan km pyörälenkit olivat ennen normaalia. Kuului 60-luvulla vasemmisto radikaali porukkaan Keljon viestiin.
- Anonyymi
Minun kankeni on aina tiellä. Ei tahdo mahtua housuihin.
- Anonyymi
Kyllä käyp katteeks.
- Anonyymi
Olisi se kiva nähdä. Kiinnostaa kovasti.
- Anonyymi
Uskonveljiä. Seurakunta aktiiveja. Eivät puhu pahaa kenestäkään. Teidän Kankitien tyyppienkin olisi hyvä käydä seurakunnassa. Sulkunen Jari ja Natri opastaa.
- Anonyymi
Keijo on kova fillaroimaan. Keuruulle lähdin pyöräilee hänen kanssaan, oisko ollut 99 vuonna. Happi loppui 30km jälkeen. Keijo soitti ambulanssin puhelinkopista. Ja tuli lenkin jälkeen moikkaa mua sairaalaan. Hieno mies. Ari on sudoku mestari.
- Anonyymi
Mitä hän on tehnyt yhteiskunnan hyväksi noin taloudellisessa mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän on tehnyt yhteiskunnan hyväksi noin taloudellisessa mielessä?
Ei taloudellisessa mielessä ole formula-häkkinenkään mitään tehnyt.
- Anonyymi
Keljon viestin kommarien juoksu porukkaa Keijo ja toinen harmiton patsailija. Töitä eivät ole tehneet ikinä kait.
- Anonyymi
Keijo Välilä oli vasemmistonuorten tul mestari 3000 metrillä vuosina 69-72 ois pärjännyt valtakunnallisissa mutta puniikki tausta ehkäisi pääsyn isoihin kisoihin.
- Anonyymi
Naukkarinen on Nova sairaalan aktiivi ja nopeajalkainen aikanaan.
- Anonyymi
Kävelykadun päivystäjiä jo 1995 vuodesta lähtien. Ovat oivaltaneet oikean elämänasenteen. Ei kaikkien tarvitse olla suurtehoyhteiskunnan orjia, vaan ns. vapaita kansalaisia. Nostan hattua.
- Anonyymi
Ei ne enää kovkuntoisia oo ja läheltä katsoittuinakin painoa tullut ja toinen kelottunut ja hoippuu askeleet, kylävasikoita, toinen ainakin,enkä sano kumpi.
- Anonyymi
Niin nostan minäkin hattua.
- Anonyymi
Hienoja miehiä. Keijo on Keljon viestin kommareita. Huismannit on sen naapuritalossa. Oli rinnat ruostuneet Arilla aikanaan
- Anonyymi
minä on huomanut eta aina sama mies kavelu kadula. Pitka mies, tumma tuka, iso maha
- Anonyymi
Reppumies. Sekos Vekarajärvellä 91. Asuttiin naapurissa ku sitä tuotiin palveluksesta Kangasvuoreen. Harmiton mies.
- Anonyymi
Miten sun elämä on mennyt? Täällä vasikoit muiden asioista nimillä. Kuten jyväskyän pikku kylän ihmiset yleensä.
- Anonyymi
Ari esitteli kickbikea keskisuomalaisen kuvassa joskus 90 luvulla.
- Anonyymi
Molemmilla on YLE-sovellus. Istuvat hyvin käyttäjäprofiiliin.
- Anonyymi
Keijo juos maratonin vuonna 2000 aikaan 4. 08.18 aika hyvin kun on niin lyhyt askelkin
- Anonyymi
Ari uhosi joskus 90 luvulla vanhalla lähimmäisen kammarilla, että jos hän ei saa piirakkaa, niin hän rupeaa ottaamaan olutta.
- Anonyymi
Ari ja Keijo ovatkin "töissä" kaupungin kadunmittausosastolla. On siellä muitakin mm. Mauno Voutilainen.
- Anonyymi
kepponen kuin Tepponen... kun juuri keskittynyt hiihtrokilpailuakin kasomaan niin.... joku Outo kai rilannutr traksin, en minä sinskssn kyllä.... hah
- Anonyymi
Arille tarjosin tänään kahvin kaupungilla. Baarissa oli reservin vänrikki. Armeijassa Ari vähän sekos. Hyvä mies on. Vaarinsa komenti Kollaalla.
- Anonyymi
Arilla sotahistorian tietous kova. Muuten on kuin pikkupoika. Keijo ei anna tutustua jos ei oo kommari tai Jeesus ihminenn
- Anonyymi
Ari ja Keijo päivystävät usein sokoksen kulmalla.
- Anonyymi
Keijo veli, Väinö oli Väinön soittimen omistaja. RIP väinö
- Anonyymi
Niin oli. Keijo on etevä kävelijä
- Anonyymi
Arille ja Keijolle kaupungin myönnettävä kunniamitalit ansiokkaasta kymmeniä vuosia kestäneestä katupartioinnista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717