Atte Kalevan mielestä laulaminen ryssien tappamisesta on huumoria. Pirskeet, missä näitä lauluja hoilattiin, eivät näytä kiinnostavan niitä porukoita, jotka yleensä vähemmästäkin närkästyvät, kirjoittavat ja jopa mieltään osoittavat. Pisteet Ilta Sanomille, jotka tekivät aiheesta jutun. Olisiko esim. YLE ollut paremmin valppaana, jos joissakin pirskeissä, mihin osallistuu kansanedustaja, laulettaisiin vaikkapa nekrujen, jutkujen tai hurrien tappamisesta, aivan vain huumorimielellä?
Riehakkaissa juhlissa laulettiin ”ryssälaulua” – näin paikalla ollut kansanedustaja kommentoi https://www.is.fi/politiikka/art-2000010949317.html
Onko muiden kuin ryssien tappamisesta laulaminen huumoria?
8
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl kaappinatsit saa osallistuu mihin he aluaA.
- Anonyymi
Kok ja rkp ainakin.
- Anonyymi
Ruotsiksi hoilattiin.
- Anonyymi
Ylelle lisää rahaa.
- Anonyymi
Mitä Hesari kirjoitti,kun viljajuna (20000tonnia) Neuvostoliitosta tli,juuri ennen hyökkäy jatkosotaamme, meuvotteliamme Paasikiven pyynnöstä,vois nytkin julkaista !? Siis Erkkojen Talvisodan jatke !?
- Anonyymi
Erinomainen avaus. Valtamedia ei tällaista asiaa voi käsitellä, koska lopulta ”se on putinismia”.
- Anonyymi
Ei se r...ä asu muualla kun suomalaisten suussa, niillä, keillä on varaa sellainen suuhunsa majottaa. Minulla ei sellaieen ole varaa.
- Anonyymi
On aikoihin eletty, että julkisesti halveerataan kokonaista kansakuntaa eli venäläisiä. Tulee 30-luku mieleen. Ja mukana tässä on jopa Suomen johtavat mediat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214