Pienenläntä mies joka käveli ihmeellisesti keikkuen, oli kutsuttu taloon sisälle.
Illan ja yön aikana talossa puhuttiin ja puhuttiin, ihmeteltiin ja kauhisteltiin.
Tarinan viimeinen täällä julkaistava osa on ilmestynyt entisten jatkoksi.
Anteeksi että häiritsin loruillani.
Viimeisimmät inventaariossa löytyneet ja nyt hävitetään.
ap.
Pienenläntä mies, keikkuen kulki ja meni
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
onko siinä jouluaattona + nyt lisää
vai mistä löytyy ? - Anonyymi
Tämä tarina ei jatku. eli ei tämäkään.
Pienenläntä jäi alkuperäiseen aloitukseen, sinne jäi, meni pihalle hiukan hengittelemään kun jätin hänet.
- Tämä tarina ei jatku- otsikon alla kerron missä vietin määrättyä lepoa, selkää särki, mutta rinnettä alas.
Tuuli melko kipakasti, mutta se oli myötätuulta, jota tämä palsta ei näkemäni mukaan nauttinut.
Minun poissaoloni, ei siis palstoille rauhaa tuonut, minua nähtävästi oli jossain jopa puolusteltu, kyselty, miksei minulta kysytty, saako minun puolestani, puhua?
En ole kaivannut sotajoukkoja, kun en ole sodassa missään, enkä ketään vastaan.
En ns. (niin sanotusti) huutele vieraisiin pöytiin, enkä herätä nukkuvaa,
Huivini siis heiluu tuulessa, myötätuulessa, kun menen täältä ja jatkan sitä, mikä on minulle nyt tärkeintä.
Siinä ei tarvita nettiyhteyttä.
anonyymi;nä edelleenkin olen tässä, minä, joka ei hypi, eikä huuda vieraisiin huoneisiin.
Parantelen nyt selkääni joka sattui kaatuessani pihalla roskia
viedessäni. Ei lonkka murtumaa, mustelmatkin jo näkymättömiä.
Heips.
Joko tiedät kuka olen? Vai vieläkö luulet jotain?
Eipä senkään väliä, kun tunnen itseni ja tiedän, että täällä en viihdy. - Anonyymi
Sinua tarvittaisiin täällä.
Historiaa ja tuopkiopkuvia ainaisen piikittelyn vältteelsi.
onko tarinasi jostain historiallisesta suvuista, kuuilostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219