"– Johanna ohitteli muita ihmisiä, ja se pisti aivan sanattomaksi. Hän käveli vanhusten ohi, jotka olivat jonottaneet jopa parisen tuntia. Johanna kävi myös fyysisesti erään järjestyksenvalvojan päälle, ja sylki päin naamaa, Timo totesi Seiskalle."
Mutta siis, onko alle 50v - on tainnut elämä olla ajoittain rankkaa?
Seiskassa kuvia - onko todella alle 50v
60
923
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävä näky ja minihame ja tuollaiset paksutjalat on Tuksulla. Onko siis kaunis nainen tämäkin jonkun mielestä ?
- Anonyymi
Viina ja huumeiden käyttö on jättänyt jälkensä naiseen, näin käy naisille ketkä valitsevat oman tiensä väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viina ja huumeiden käyttö on jättänyt jälkensä naiseen, näin käy naisille ketkä valitsevat oman tiensä väärin.
Kerrotko miten olet itse tiesi valinnut, oikeinko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa minun tieni? Onhan totuus, millainen nainen Tukiainen on ja lapsi viety pois ja hakkasi pahoin pidellen oman äitinsä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen valinut oman tieni oikein ja kaikki kiitos ja kunnia kuuluu siitä minun omille rakkaille vanhemmilleni.
- Anonyymi
On varmasti kaunis näiden kaikkien mielestä, ketkä haukkuvat kaikkia kauniita naisia rumiksi. Ja syy on siihen, että he ovat kaikki Tuksu kaltaisia ja näköisiä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen valinut oman tieni oikein ja kaikki kiitos ja kunnia kuuluu siitä minun omille rakkaille vanhemmilleni.
Eikö sinulla ole omia aivoja millä ajatella ja tehdä valintoja jos kaikki on vanhempiesi ansiota? Kaikkiko täällä riippuu vanhemmista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole omia aivoja millä ajatella ja tehdä valintoja jos kaikki on vanhempiesi ansiota? Kaikkiko täällä riippuu vanhemmista?
Lapsena ei ole vielä aivot kehittyneet ja silloin vanhempien pitää kannustaa ja viedä lapsia erilaisiin harrastuksien pariin. Niin tehtiin minulle ja se oli hyvä lähtö kohta minun elämääni aikuisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti kaunis näiden kaikkien mielestä, ketkä haukkuvat kaikkia kauniita naisia rumiksi. Ja syy on siihen, että he ovat kaikki Tuksu kaltaisia ja näköisiä naisia.
Seksikäs on toi Tuksu ja noin 100 vuotiaiden miesten makuun ainoastaan 🥴.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestiko aijot vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestiko aijot vastata?
Pakko oli vastata, koska sinun ymmärrys ei riittänyt asian ydin tarkoitukseen 🥴.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi kysyä Jeesukselta, onko Tuksu valinnut osansa oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koiraa karvoihin katsomista sanoo sananlaskukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisissa tuksu laulaa lanteitaan keinutellen,
käsiään taivaaseen kurotellen ja välillä saarnaten.
Julistaa ilosanomaa ihmeellisestä elämästään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksikäs on toi Tuksu ja noin 100 vuotiaiden miesten makuun ainoastaan 🥴.
Väitän, että ikäraja pitäisi nostaa 120v - jolloin näkö on kokonaan poissa, vaarana on sitten enää se, että hajuaisti on tallella - lähtee äkkiä lounaalla hotkaistut perunamuusit voimalla takaisin ylöspäin.....argh!
Ja samalla tulee eiliset silakkapihvit ylös, tulee mielenkiintoinen smell-mix! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisissa tuksu laulaa lanteitaan keinutellen,
käsiään taivaaseen kurotellen ja välillä saarnaten.
Julistaa ilosanomaa ihmeellisestä elämästään.Miksi tämä( tuksu) saa yleensä mediahuomiota, ihan pimeetä touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tässä on kysymyksessä oudosti käyttäytyvä, yleistä paheksuntaa aiheuttava ilmeisen viinaan menevä tapaus - miksi kiinnostaa, miten joku tuntematon "on tiensä valinnut"?
On valinnut miten tahansa, lienee selvää, että elämänsä on paremmassa hapessa joka suhteessa, kuin Tuksuttimella - vai oletko eri mieltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea! Kyllä Jesse tietää...! Ja vastaus myös tiedetään, mutta ei kehtaa tähän kirjoittaa niistä asioista - vaikka totta ovatkin, olisi se ehkä liian raakaa.....
Kuitenkin elämässään ainakin yhden asian saanut aikaan, TXT - messaget Kanervan kanssa!
Muah muah muah muahahhahahahaaaa------aaaa--a--a--a-aaaaa!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä( tuksu) saa yleensä mediahuomiota, ihan pimeetä touhua.
Tottakai saa, hän on niin vastenmielinen. Siksi!
- Anonyymi
Kun vetää vuosiksupalla bentsoja ja huuhtelee ne alas parilla litralla punkkua niin kyllä se vaikuttaa ulkonäköön. Itsekin tajuaa, että kauneus on kadonnut, jos sitä olikaan. Sitten isketään filtterit tappiin ja keikistellään muka kauniina. Turvotus paistaa filttein läpi. Ei kestä pää omaa hanitusta ja siksi käsitellyt kuvat ja videot.
Sama "showkeikkojen" kanssa. Tuksu luulee osaavansa tanssia ja laulaa, mutta molemmat taidot puuttuu. Kirjailijakin on, kun naputtaa siloiteltuja muistojaan tietokoneelle tajunnanvirtatyyliin.
Ruokajonoräyhääjä ei ole köyhä, kipeä on päästään. Uusia vaatteita osteltu ja seuraavaksi hiustenpidennys. Tukijan roolissa kyyristelevä on/off-sulho kustantaa.- Anonyymi
Mutta Tuksuhan on aikanaan itse kirjoittanut että hän on ammattitanssia. Alan ainoalle taitajalle kuuluu ilman muuta taiteilijaeläke jo varhain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Tuksuhan on aikanaan itse kirjoittanut että hän on ammattitanssia. Alan ainoalle taitajalle kuuluu ilman muuta taiteilijaeläke jo varhain.
Olen kerran nähnyt Tuksun tanssiryhmän esiintyvän. Vähäeleistä liikehdintää.
- Anonyymi
Lallisetäkö krääsät maksaa vai onko vienyt joululahjaksi ruinatut korut panttilainaan? Vai onko tuo jo eläkkeellä?
- Anonyymi
Kauniit sääret ja kaunis leuka on tuolla naisella. On vielä seksikäs mustelmakin näköjään reidessä on näkyvissä. 🧐.
- Anonyymi
Ei koskaan rumia naisia haukuta rumiksi ja kyllä sen huomaa tässäkin ketjussa. Vai oletteko samaa mieltä tästä asiasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskaan rumia naisia haukuta rumiksi ja kyllä sen huomaa tässäkin ketjussa. Vai oletteko samaa mieltä tästä asiasta ?
Ei tuossa naisessa näe kukaan mitään kadehtimisen aihetta ja siksi saa olla rauhassa haukkujilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa naisessa näe kukaan mitään kadehtimisen aihetta ja siksi saa olla rauhassa haukkujilta.
Totta turiset ja asiaa, antaa naisen elää omaa elämäänsä ja itse on tiensä valinut kulkea.
- Anonyymi
Kaunis mustelma ja missä asennossa on saanut sen reiteensä 😝?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset ja asiaa, antaa naisen elää omaa elämäänsä ja itse on tiensä valinut kulkea.
Mut hei, daami on muuttanut Stadiin ja ihmiset pyytävät häntä yhteiskuviin. Ei suostu kun on vain oma ohut tukkahaiven eikä pidennyksiä. Miksi ei käytä halpisperuukkejaan vai onko ne kärrätty kaatikselle. Tyylikäs Tuksu on kuin mikä. Länttään astutut feikki-Uggit, minimekko, paljaat sääret ja miesten takki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut hei, daami on muuttanut Stadiin ja ihmiset pyytävät häntä yhteiskuviin. Ei suostu kun on vain oma ohut tukkahaiven eikä pidennyksiä. Miksi ei käytä halpisperuukkejaan vai onko ne kärrätty kaatikselle. Tyylikäs Tuksu on kuin mikä. Länttään astutut feikki-Uggit, minimekko, paljaat sääret ja miesten takki.
Tyylikäs???🤣😂Hintalappu roikkuu mekosta, onkohan käynyt varkaissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:45 Pitää muuten paikkansa. Heti kun on vähänkin kaunis, niin haetaan kaikki virheet ja haukutaan päästä varpaisiin saakka. Ja kun ei virhettä löydy, niin keksitään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:45 Pitää muuten paikkansa. Heti kun on vähänkin kaunis, niin haetaan kaikki virheet ja haukutaan päästä varpaisiin saakka. Ja kun ei virhettä löydy, niin keksitään....
Sitä se kateus katkeruus ja viha teettää ja aina asialla itse ovat rumat rupsahtaneet miesten jättämät naikkoset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tiensä on joo valinnut. Ei vaan taida todellisuudentaju riittää siihen, missä jamassa on oma elämä ollut, on nyt ja tulevaisuudessa. Tuolle rahattomalle ja työkyvyttömälle sekakäyttäjällekö pitäisi antaa 'kaapattu' lapsi takaisin? Kun ei ole mitään hajua lapsen kehityksestä ja tarpeista.
Sepä nähtiin, millaisessa kunnossa pikkuinen oli kivan perheloman ja heitteillejätön jäljiltä. Nälissään, likainen, suorastaan aliravittu ja pelkäsi vettä ja yksin jäämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hintalapun säästää niin voi palauttaa juhlan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, kun tuksu otti takkinsa pois näyttääkseen koko ihanuutensa, niin suuri hintalappu keikkui niskassa. Miten sen selittää? Kassa tapaa poimia pois ne minulta.
- Anonyymi
Johanna oli nuorena kaunis.
- Anonyymi
No nyt on kurvit jo eri paikoissa ja kauneus kadonnut pois hänestä kokonaan. Miksi on minihame päällä ja on noin tankki vartalo naisella?
- Anonyymi
Olis vieläkin kaunis jos olisi valinut oikean elämän. Miksi ryyppäsi ja käytti huumeita, ei pidä katsoa mallia tälläisistä naisista koskaan.
- Anonyymi
Ei olllut nuorena kaunis, sievä lähinnä.
Kanervakeissin aikaan jo kuluttava elämä näkyi kasvoissa ja kropassa.
Tuksun parasta ennen päivä on mennyt, rikkaat miehet kiertää kaukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olllut nuorena kaunis, sievä lähinnä.
Kanervakeissin aikaan jo kuluttava elämä näkyi kasvoissa ja kropassa.
Tuksun parasta ennen päivä on mennyt, rikkaat miehet kiertää kaukaa.Syystäkin kiertävät, miltähän tuollainen mahtaa tuoksahtaa, jos ei ole vaikka pariin viikkoon peseytynyt - ARGH!
Mahtaa haju olla melkoinen, uuh - meinaa yrjö tulla kun edes miettii asiaa.... - Anonyymi
En sanoisi kaunis, melko tavisnaamainen ollut. Lyhyt ja persevä suttura se on ollut nuoresta lähtien. Rankka ehostus ollut jo tuolloin ja tietenkin tekotukka.
- Anonyymi
Oli nätti, mutta ei missikaunotar.
Jo nuorena Laajasalossa pidetty tyrkkynä ja nirppanokkana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syystäkin kiertävät, miltähän tuollainen mahtaa tuoksahtaa, jos ei ole vaikka pariin viikkoon peseytynyt - ARGH!
Mahtaa haju olla melkoinen, uuh - meinaa yrjö tulla kun edes miettii asiaa....Sevenin kuvissa hame niin lyhyt että hyvin sieltä tuoksut lemahtaa......
- Anonyymi
Onkohan matami "väärinkäsittänyt" tuon puseron??? Ikään kuin selässä olisi hälytyspalikka ja tai tosi paksu hintalappunivaska selkäpuolella?
Tai sitten rouva on aikeissa palauttaa puseron käytettyään sitä ensiksi viikon hintalappuineen päivineen.- Anonyymi
Sekopää boltsi ja näkeehän et nainen on jo hyvin alas vajonut elämässään, onks tääkään koskaan tehnyt töitä koko elämänsä aikana.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekopää boltsi ja näkeehän et nainen on jo hyvin alas vajonut elämässään, onks tääkään koskaan tehnyt töitä koko elämänsä aikana.?
On ollut torilla myymässä kukkia lukioaikana. Ja olihan sillä firmakin. Bisnes kaatui tj:n osaamattomuuteen ja ylisuuriin kuvitelmiin omasta erinomaisuudesta. Niin ja onhan tuo ollut tanssijana joskus jossain seksiluolassa, tarjoilemassa ja ryystämäsä champanjaa.
Töitä ei tarvi tehdä kun mitään ei osaa eikä nykykunnossa edes pysty, kiitos punkun&bentsojen. Veijo ja muut hönöt betalar.
- Anonyymi
Kännivideosohva Sollentunasta näyttää siirtyneen Suomeen. Jotain on vellimato saanut roudattua sillä aikaa, kun krääsäprinsessa on sovitellut vanhojentanssimekkoja.
Kiva venäjänkeltainen väri laitettu Tuksun haiveniin! - Anonyymi
Tuo maha ja kasvojen turvotus näyttävät erityisen huomiota herätttäviltä, ja vaarallisilta oireilta.
- Anonyymi
Viimeisissä instavideoissa vaikuttaa olevan selvempi kuin yleensä. Olisko käynyt katkolla ja vaihtanut ryypiskelyn maaniseen krääsän hiplailuun. Pitääköhän Ruotsin sossuille toimittaa seulojen tulos...
- Anonyymi
Vaimo on 48v nyt ja näyttää Tuksuttimeen verrattuna sen lapselta. Ihmiset vanhenee niin eri tavalla..
Toki ehkä elämäntavat vaikuttavat.... - Anonyymi
Videolla estraaditallustelija kertoo, ettei halua valokuvakehykseen sijaisvanhempien ottamia tuoreita kuvia lapsesta. Ei varmaan, kun niistä kuvista puuttuu se kaikkein tärkein... artistin oma pärstä!
- Anonyymi
Nimenomaan! Vaikka sitten ei olisi käsitelty kolmoisleukaa ja perunapelto-otsaa sulokkaiksi.
- Anonyymi
Oksettavaa, että puhuu lapsestaan mini-Johannana. Pitää lasta kaksoisolentonaan - "rakastamme pinkkiä ja eläimiä, pukeudumme samanlaisiin vaatteisiin......""Löysin 100% puuvillaa ihanat, romanttiset ÄITI JA TYTÄR yöpaidat, joita voi käyttää kesähelteillä myös mekkona (Toim. huom. Luoja paratkoon, yöpaidassa kaupungilla kulkemisesta on tällä äidillä omaa kokemusta)
Lapsella on Johannalle sama arvo kuin Barbie -nukella, jota voi kuvata ja laittaa erikoisia vaatteita päälle. Barbie ei puhu eikä sano poikittaista sanaa vaikka heittäisi seinään. Paksu ei ymmärrä että lapsella on oma luonne ja tahto.
- Anonyymi
hyvinsäilyneen näköinen 90-vuotiaaksi.
- Anonyymi
Kyllä moni 90 vuotias on hoikka ja kauniimpi kasvoiltaan kuin toi Tuksu.
- Anonyymi
siiis.....120 v
- Anonyymi
Tuksu on sopivasti lihava. Yhtä pitkä kuin leveä nainen. Jalat kuin pylväät ja rinnat niin ylväät joista kiinni saa. Niiku Gösta lauloi.
- Anonyymi
Mahtavaa tekstiä!
Kahvit lähti samantien näppikselle!!
Mahtavaa!!! " Jalat kuin pylväät"
Meni jo puurot väärään kurkkuun - auts! - Anonyymi
Gösta RULES!!
- Anonyymi
Johanna täytti siis 46 vuotta viime heinäkuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717