Menestys on uuden ajan suomalainen liikematkatoimisto, jonka keskiössä olet sinä. Olemme ylpeitä siitä, että voimme tarjota asiakkaillemme yksilöllistä palvelua. Meillä on erittäin kokenut ja ammattitaitoinen tiimi, joka on valmis auttamaan sinua kaikissa yritysmatkustamiseen liittyvissä kysymyksissä. Me emme pelkää haastavia matkatarpeita, vaan haluamme auttaa sinua luomaan tuottavan ja onnistuneen matkan, jossa on ripaus elämystä. Menestys on osa kotimaista Elämys Group- konsernia ja toimii yhteistyössä kansainvälisen Reed&McKay yritysmatkaverkoston kanssa.
Tarjoaa lippua
Matka messuille
Messukeskukseen
16.1 .25
Niin tämmönen
13
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ota Andriz Elcotec Sumitomo
Navitas tohon yhteyttä
Ei tarvitse valittaa haukkua levittää valetta syytellä ilman todisteita- Anonyymi
Koko matka tosta myös kuljetus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko matka tosta myös kuljetus
Tosta koko helahoito
Itse päättää
Menestys matkatoimistosta tekee minne haluaa
Menee vaan kaikki on
Valmiina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosta koko helahoito
Itse päättää
Menestys matkatoimistosta tekee minne haluaa
Menee vaan kaikki on
ValmiinaSiinähän lukee keskiössä olet sinä matkaaja johtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän lukee keskiössä olet sinä matkaaja johtaja
Minä etsin uutta
Enkä jankkaa samaa vuosia kymmeniä vuosia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä etsin uutta
Enkä jankkaa samaa vuosia kymmeniä vuosiaVittu kun pitää bussilla taas hesaan ei Joroisista pääse
Menestys matkatoimistosta hoitaa
Kuljetus minne haluaa - Anonyymi
Elcotec Sumitomo Andriz
Esa Nykänen limo
Lentoliikenteen yhteiskuljetus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elcotec Sumitomo Andriz
Esa Nykänen limo
Lentoliikenteen yhteiskuljetusNo helvetti
Limossa voi vetää päiväunet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No helvetti
Limossa voi vetää päiväunetHoh hoijaa hyvät unet
Otetaan limon jääkaapista
Pari lasia valkoviiniä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijaa hyvät unet
Otetaan limon jääkaapista
Pari lasia valkoviiniäJa sikari syttyy kattoikkuna auki
Moi köyhät
Haluatteko 20€:Sia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sikari syttyy kattoikkuna auki
Moi köyhät
Haluatteko 20€:Sia?Sumitomo päivää
20€siä
Nyt 20€siä
20€ja teille noin
Älkää ostako olutta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sumitomo päivää
20€siä
Nyt 20€siä
20€ja teille noin
Älkää ostako oluttaPaikalle Persu mitäs täällä jaellaan?
20€siä
Ei se käy sanoo Persu
Sumitomo sanoo pää kii
Nyt käy
- Anonyymi
ovaskainen asuu joutenlahessa nykyään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728