Laulaa tää joka haluaa olla esillä aina ja näytellä itseään 😣😖 . Niiiiin ärsyttävä . Mikä luulee olevansa 🤮👎
Oikotie oikotie
16
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva mainos.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Palkan saa mainoksesta, kannattava jobi. Minua myöskin ärsyttää nämä muutamat lapsen äänellä piipittävät lauleskelijat ja niitä onkin nykyisin paljon. Nyt tämä piipittäjä on Erinin ja Ida Paulin kanssa tehnyt musiikkia ja ihan joka ikinen päivä kolmikko piipittää radiokanavilla. En voi sietää ja kanava vaihtuu tv:ssä oitis kun tuo hahmo näkyy.
- Anonyymi
Minähän sanoin, että OIKOTIÄ!
- Anonyymi
Erinillä myös lapsen ääni , aivan totta
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Vaihdan myös heti kanavaa , kun puun pärstä näkyy
- Anonyymi
Se on suuri stara! ⭐
- Anonyymi
Anna Puu on ihana mainoksessa.
- Anonyymi
Puu tarvitsee fyrkkaa.
- Anonyymi
Se mies siinä mainoksessa ärsyttää.
- Anonyymi
Ensin en tykännyt ko. mainoksesta. Mutta, nyt tykkään.
- Anonyymi
Yks hirveimmistä mainoksista pitkään aikaan. Puu pilaa kaiken missä on mukana.
- Anonyymi
Kuka on se vanha, läski ukko siinä mainoksessa? Todella juntti ja ärsyttävä.
- Anonyymi
Olipa kuka tahansa, niin hauska on kuitenkin. Mutta, jos sinua ärsyttää, niin käännä kanavaa mainoksen ajaksi.
- Anonyymi
Eikös se ole Vellu Ketola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717