Jatkaakohan Pena vielä IsoPomon mollaamista tämän poismenon jälkeenkin vai poistuuko nimet ja Fb :ssä oleva kiusaamissivusto tämän myötä
RIP IsoPomo
IsoPomo on poistunut keskuudestamme
30
563
Vastaukset
- Anonyymi
RIP
- Anonyymi
Lepää rauhassa 🙏
RIP. Nyt varmistui nimimerkin todellinen henkilöllisyyskin. Eli se sama mitä arveltiinkin.
- Anonyymi
Eli ette olleet varmoja mutta kiusasitte ja vainositte monta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtu varmaan niistä meseviesteitä
- Anonyymi
Pena , kyllä sinä tiesit kokoajan henkilöllisyyden , miksi nyt näyttelet vielä tyhmempää mitä todellisuudessa olet , olet alhaisinta saastaa mitä maan päällä on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pena , kyllä sinä tiesit kokoajan henkilöllisyyden , miksi nyt näyttelet vielä tyhmempää mitä todellisuudessa olet , olet alhaisinta saastaa mitä maan päällä on .
Ei se näyttele se on todellisuudessa tyhmä
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla toisin päin. Sen kirjotuksista miun sivullehan se kaikki alkoi.
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Ja yksityisviesteistä ja sähköposteista.
- Anonyymi
Ja yksityisviesteistä ja sähköposteista.
Mut etkös sie ja siun porukka tuonu riitas tänne palstalle?
- Anonyymi
Eikös siellä sivulla juuri sen takia julkaista että joku niitä tuotoksia kommentoi , vai onko sinun sivut yksityinen päiväkirja johon vain sinä voit kirjoittaa, minä ainakin haluan että saan palautetta hyvää tai huono , ehkä pitäisi sitä päiväkirjaa pitää muualla kuin fb:s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä sivulla juuri sen takia julkaista että joku niitä tuotoksia kommentoi , vai onko sinun sivut yksityinen päiväkirja johon vain sinä voit kirjoittaa, minä ainakin haluan että saan palautetta hyvää tai huono , ehkä pitäisi sitä päiväkirjaa pitää muualla kuin fb:s
Kuka käy vierasta ihmistä haukkumassa hänen facebook sivulla ja lähettelee yksityisviestejä ja sähköposteja? Täysin älytöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käy vierasta ihmistä haukkumassa hänen facebook sivulla ja lähettelee yksityisviestejä ja sähköposteja? Täysin älytöntä.
Saahan sen asetuksista määriteltyä ketkä voi facebook sivuillesi kirjoittaa. Koko profiilin voi tarvittaessa laittaa niin ettei se näy kuin kavereille.
Anonyymi kirjoitti:
Kyl miun sivulle sai kirjottaa jos en ollu laittanu estoo-
Mut kyse oli nyt sähköposteista ja yksityisviesteistä.
- Anonyymi
Kuka on isopomo?
- Anonyymi
Pena kiusas penderin listan porukkaa. Ja se porukka kiusas penaa täällä palstalla.
- Anonyymi
Tyhmä, tyhmempi, tyhmin. Se on tyhmä kuka riidan aloittaa, vielä tyhmempi kuka sitä jatkaa, ja tyhmin kuka ei osaa lopettaa..
Kuka sitten on kukin, päätelkää itse omalle kohdallenne.- Anonyymi
Eiköhän se lopu jos riidan toinen osapuoli on kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se lopu jos riidan toinen osapuoli on kuollut.
Vielä kun lopetatte nää pena keskustelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun lopetatte nää pena keskustelut.
Eikös Pena fiksuna miehenä sanonut moneen kertaan että Isopomo häntä täällä haukkuu?
- Anonyymi
mie oon tuo tyhmin
- Anonyymi
Outo tapa ilmoittaa oikean ihmisen kuolemasta. Varmasti löytyy viisaampiakin paikkoja kuin tämä palsta.
- Anonyymi
Antakaa jo olla.Etsikää uutta aihetta.
- Anonyymi
Pena on nyt ottanut Heikin hampaisiinsa, kiusaa tätä varmaan loppuun asti
- Anonyymi
Kopiokostaja ei lopeta ikinä
- Anonyymi
Pettikö psyyke vai mihin se kuoli?
- Anonyymi
Ja sinä teet sillä tiedolla mitä?
- Anonyymi
Jos psyykkeen pettämiseen voisi kuolla niin penahan olisi kasvanut horsmaa jo ajat sitten.
- Anonyymi
Onko Heikki ylennetty uudeksi IsoPomoksi?
- Anonyymi
Feikki Heikki.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689