Joissa haetaan PUOLISOA.
Tuli nyt mieleen, koska minä olen sentään ns HULLUN UHKAROHKEA DEITTAILIJA OLLUT AINA.
En minä kyllä ULKOMAALAISTEN kanssa alkais deittailemaan, koska minä olin erään miehen kanssa joka kertoi, että hän on adoptoitu lapsena Suomeen.
Me käveltiin hänen kanssa ja juteltiin samalla. Minä katsoin häntä ja hän katso takaisin ja minä olin unohtanut, että hän oli brasilialainen ja meinasin pyörtyä.
Hänelle iski paniikki ja kysy minulta, että: Mikä sulle tuli?
Minä sanoin, että: Minä en kyllä ikinä opi muistamaan, että sinä olet tumma ihoinen brasilialainen.
Kyllä me yhdessä kuljettiin ja oli ihan hauskaa, mutta hän ei voinut unohtaa varmaan sitä kun minä meinasin pyörtyä kesken lenkkeilyn ja sanoin: Minä en ikinä muista, että sinä olet tumma ihoinen Brasiliasta tullut suomalainen.
Minä olin tuota ennen käynyt äidin ja lasten kanssa Karjaalla kaupassa. Siellä oli kassalla ihan musta rastatukkainen mies ja hän alkoi nauramaan, kun minä olin vuorossa.
En nyt sentään sanonut vaan minä kirjoitin kotona FACEBOOKIIN " Nyt mie näin kaupassa YÖN TIMON ja tiedän minkä näköisiä he ovat."
En minä muista mistä tuo YÖN TIMO juttu edes alkoi, mutta joku sanoi minulle : ET SANO MUSTALAINEN VAAN SANO HYRRYKKÄHELMA.
Minä sanoin, että: Tästä ei kyllä hyvä seuraa, kun YÖN TIMON JA HYRRYKKÄHELMAN KANSSA ALAN PYÖRIMÄÄN.
Kummatkaan EI OLE HAASTANEET MINUA KUNNIANLOUKKAUKSESTA KÄRÄJILLE.
Miksihän minä en ole lähtenyt vielä näihin kilpailuihin
Anonyymi-ap
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299