https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010955510.html
Oma tulos 6/12
Oi muistatko eli matka vanhoihin uustisiin
10
170
Vastaukset
- Anonyymi
En tiennyt varmasti yhtään, mutta arvaamalla 5 oikein.
- Anonyymi
Tuloksesi: 10 / 12
Eläköön!
Sinulla taitaa olla melkoinen supermuisti! Selviydyit visasta muitta mutkitta. Olet luultavasti kova seuraamaan kotimaan uutisia – ja kaiken lisäksi etevä painamaan mieleesi vuosilukuja. Hyvä sinä!
Hyvä minä, vaikka kaksi meni väärin, byääh 🤣
- Sheena - Anonyymi
9/12 osallistuin, koska ajattelin ettå kyse kosmetiikasta
Oi, se on Norps!
Visaa tehdessä huomasin, että mitä vanhempi synti, sitä parempi muisti. Pitääkö olla huolissaan? 😂
Tuloksesi: 9 / 12
Eläköön!
Sinulla taitaa olla melkoinen supermuisti! Selviydyit visasta muitta mutkitta. Olet luultavasti kova seuraamaan kotimaan uutisia – ja kaiken lisäksi etevä painamaan mieleesi vuosilukuja. Hyvä sinä!Hauska nostalgiavisa.
"Tuloksesi: 9 / 12
Eläköön!
Sinulla taitaa olla melkoinen supermuisti! Selviydyit visasta muitta mutkitta. Olet luultavasti kova seuraamaan kotimaan uutisia – ja kaiken lisäksi etevä painamaan mieleesi vuosilukuja. Hyvä sinä! "
Thanks! 😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204