Kaikki ymmärtävät että tämä ei ole normaalia.
Eläinrekisteri-ilmoituksen myöhästyminen maksoi Rekolan maitotilalle 7 288,97 euroa.
Syynä oli yhteensä neljä myöhästynyttä ilmoitusta. Kahden teurasnaudan rekisteri-ilmoitukset myöhästyivät päivän ja myöhemmin kahden teuraan kahdeksalla päivällä.
Miten päätöksen tekijät nukkuvat yönsä?
Eläinrekisteri-ilmoituksen myöhästyminen
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Osoitus mielivallasta. Onneksi tämä mielivalta loppuu ja tekijät joutuu vastuuseen kiusaamisesta.
- Anonyymi
Ei mitää käräjiä, ihan vaan virkamiespäätöksellä.
- Anonyymi
Ehdot on varmaan olleet tiedossa ja aina se oma saamattomuus vituttaa. Toki onhan tuo rikkeeseen nähden iso rangaistus, mutta jos rekisteriä täytyy pitää niin sitä täytyy.
- Anonyymi
Valtion pitää korvata virkamiestensä kohtuuttomuudet.
- Anonyymi
Sopimussakko omasta virheestä? Miksi?
- Anonyymi
Virkamiesten kassa oli tyhjä. Suosittelen eläintilaa merkitsemään kännykkään eläinrekisterin puhelinnumeron ja soittamaan välittömästi tiedot tapahtumasta . Pois se ajatus että mä ilmoitan huomenna , kyllä mä muistan ..
- Anonyymi
Virkamiehet eivät tunne viivyttelystä tulevaa sakkoa huolimatta pitkistä kahvi- ja ruokatauosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219