Muistin useammanki n esiintyvän taiteilijan ruvenneen joksikin aikaa rekkakuskiksi, kun rahat loppuivat, velkaa oli tullut eikä esim. laulaminen elättänyt.
REKKAKUSKIT - TULIKO AIKANAAN VÄÄRINKÄSITYS ?
3
319
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Akulla kävi käry ja menetti työnsä, yritin auttaa ehdottamalla joksikin aikaa rekkakuskin hommia. Tiesin, että jotkut esiintyvät taiteilijat olivat joskus näin tehneet saadakseen velkasa maksettua.
Ei ollut tarkoitus esittää rekkakuskin työn olevan hätävara-ammatti. - Anonyymi
Riksun vainottu aloitti tämän ketjun, otti esille mahdollisen selityksen jollekin nykyisin.
- Anonyymi
KAIKISTA NÄISTÄ TAPAUKSISTA OLEN LUKENUT VUOSIEN VARRELLA MEDIASTA. kukaan ei ole ollut asiakkaani. Minua kiinnostavat selviytymistarinat ja on ollut hyvä muisti . Varmaankin kaikki toivat esille, että rekkakuskin työ on raskasta. Että kun nyt lainat on maksettu ja muunlaista leipäpuuta tiedossa, helpottuneena lopettavat.
Ja toivottavasti minä en enää koskaan neuvo ketään, kun eläke tulee pankkiin muutenkin. (Apuva)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813