PERSUja olisi paratiisi kaikille muille.Uskon ja näinkin profetian jossa HERRA idästä siivosi Suomen fasisti PERSUista ja muusta saastasta..🙏
Suomi ilman
6
301
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vainoat Persuja?Kyse on kyvyttömyydestä hallita omaa käyttäytymistään ja omia tunteitaan.
- Anonyymi
Oikea kysynys: Miksi persu tekee näitä provoja. Liekö hänen yleistä käyttäytymistä. Koko suku huijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea kysynys: Miksi persu tekee näitä provoja. Liekö hänen yleistä käyttäytymistä. Koko suku huijaa.
Miksi syytät muita omista provoista Se on yleistä Keskustapuolueelle syytellä muita ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syytät muita omista provoista Se on yleistä Keskustapuolueelle syytellä muita ...
En minä syytän minä totean totuuden. Kai tiedät miten persun mopo kiihtyy?
Vai väitätkö tietävän, kuka ne kirjoittaa? Minä tiedän, että vain persulla on motiivi kirjoittaa näitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä syytän minä totean totuuden. Kai tiedät miten persun mopo kiihtyy?
Vai väitätkö tietävän, kuka ne kirjoittaa? Minä tiedän, että vain persulla on motiivi kirjoittaa näitä.Keskustan vaalituvalla ulosheittäjä kiihtyy.
- Anonyymi
Eikä tämäkään perussuomalaisten joukkomurhasta haaveilu riko sääntöjä, ainoastaan sen kopionti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337