Ettekö te SRK:ssa tiedä, että se on Paholaisen kätyri. Pääsihteeri Tölli on pahuuteen kallellaan.
IKAROS- 00 JR.
SRK on tehnyt liiton Saksan Kauppiasliiton kanssa
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
SRK:n johdon pitäisi erota ja SRK lakkauttaa. Pitäisi perustaa Suomen Laodikean Seurakunta, millä nimellä tämä lopun ajan herätys tunnetaan maailmalla. Samalla purkautuisi vanhat vastuut pois.
Meillä on hyvä tarkoitus, että tämä usko jatkuisi täällä, maailmalla meitä on noin 500 miljoonaa.
IKAROS -00 JR.- Anonyymi
Tätä uudistunutta uskoa johtaa Taivaassa Martti Luther, tähän on tulleet mukaan terveet osat luterilaisuudesta. Tämä usko ylittää kirkkokuntien rajat.
IKAROS-00 JR.
- Anonyymi
Arto Tölli ei ehkä tiennyt tätä asiaa, hän on kyllä ihana ihminen, tiedän sen nyt.
IKAROS- 00 JR. - Anonyymi
Lestadiolaisuus kipari ovat paljon puhelin yhteydessä toisiinsa.
Pitävät vapaa ehdoista työvuorot listaa.
Joku ilmoittaa en pääse on tapahtunut loukannut itsensä.
Puhelu.
Nais lääkärit Kärsämäki käyttää tätä hyväkseen alkaa soittelemaan loukannut itsensä.
Aina lääkärin netti alla auki 112 kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174