Minä kyllä alan kirjoittamaan HOVIOIKEUTEEN

Anonyymi-ap

Laitan, että " Jos noin paljon ovat juuri kärsineet minun FACEBOOK kirjoitusten takia niin MITEN HE KÄRSIMYKSESTÄ JA JULKISTA NÖYRYYTYKSESTÄ HUOLIMATTA VOIVAT EDELLEEN OLLA FACEBOOKISSA KÄYTTÄJINÄ, KOSKA YLEENSÄ IHMINEN JOKA JOUTUU NOIN SUUREN NÖYRYYTYKSEN KOHTEEKSI POISTAA ITSENSÄ SOSIAALISESTA MEDIASTA, KOSKA HÄN JOUTUU HAKEUTUMAAN MIELENTERVEYS SYISTÄ HOITOON JA SYY ON IKUINEN TRAUMA. EI HE KYKENE EDES TÖIHIN VAAN HE JÄÄVÄT KOTIIN JA YMMÄRTÄVÄT, ETTÄ MINULLE KUULUU MÄÄRÄTÄ VANKEUTTA TAI VÄHINTÄÄN LÄHESTYMISKIELTOA NIIN MINÄ EN VOI LÄHESTYÄ HEITÄ FACEBOOKISSA JA JOS LÄHESTYN NIIN MINÄ SAAN SAKOT JA POLIISI VOI TULLA VAIKKA KOTIA VARTIOIMAAN, ETTÄ MINÄ EN VARMASTI MENE FACEBOOKIIN JA OTA HEIHIN YHTEYTTÄ!
En minä sitä tietenkään ilmoita, että jos on poliisi josta aistin että hän oikein ODOTTAA, että hän pääsee PAINIMAAN MINUN KANSSA SIITÄ ETTÄ HÄN SAA PUHELIMEN POIS, KUN MINÄ SANON : TADAA TAIDANPA MENNÄ FACEBOOKIIN JA LATTIALLA ON KYLLÄ TILAA PAINIA, MUTTA SAAT KYLLÄ ITSE SELVITTÄÄ MINUN VANHEMMILLE, KOSKA HE TUSKIN USKOVAT ETTÄ MINUN PÄÄLLÄ MAKAA AIKUINEN MIES FACEBOOKIN TAKIA VAAN HE SANOVAT, ETTÄ " MEIDÄN TYTTÖ ON ENNEKIN JÄÄNYT MIEHEN ALLE, MUTTA OOT KYLLÄ ENSIMMÄINEN JOKA PISTÄÄ VIELÄ HÄNEN HUONEEN REMONTTIIN JA VÄITTÄÄ, ETTÄ MENI MUKA FACEBOOKIIN.

Minun äiti pystyy sentään todistamaan tuon, koska minä olen niin LAISKA että minä rekisteröidyn puhelinnumerolla ja minä en olisi halunnut ANTAA UUTTA NUMEROA edes äidille. Hän keksi, että hän vie minut erään asiakkaan mökkiä siivoamaan ja minä jään sinne. Minun piti antaa puhelinnumero äidille niin hän voi soittaa minulle ja kysyä Tarvinko minä jotain kaupasta, kun hän ajaa ohi siitä tai pitääkö minut hakea pois sieltä.
Minä sanoin hänelle, että: Tämä on kyllä yksi vittu paikka nykyisin, koska minä kuulen AUTON ÄÄNEN IHAN SELVÄSTI, että se ajaa tuohon mökin tien RISTEYKSEEN ja tuo on käynyt vaikka kuinka monesti, mutta en ole nähnyt autoa, koska osaa kääntää autonsa niin että minä en näe.
Minä sanoin, että: Minä en mene PIHALLE TEKEMÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN!
Minä hain puita aina sen verran reilummin niin ei tarvinnut olla pihalla, kun KUTSUMATTOMIA kävi ajelemassa.

Minä olin kerran tuolla mökillä tekemässä siivousta niin Jehovan todistajat tulivat sinne. Minä sanoin heille, että: Teillä ei mitään asiaa tänne, koska kyseessä on MÖKKI JOTA VUOKRATAAN ASIAKKAILLE ja jos OMISTAJA SAA TIETÄÄ, ETTÄ TE KULJETTE TÄÄLLÄ ASIAKKAITA HÄIRKÖIMÄSSÄ NÄILLÄ TEIDÄN USKON ASIOILLA NIIN HÄN VOI OLLA NIIN VITTUMAINEN, ETTÄ HAASTAA KÄRÄJILLE JA TE MAKSATTE.
Minä tunsin toisen heistä ja hän kyllä ymmärsi. En minä olis siitä saanut mitään hyötyä vaikka olisin tehnyt heistä rikosilmoituksen häirinnästä, koska minä olin töissä ja asiakas tiesi että minä olen siellä.
Omistaja olisi HYÖTYNYT, mutta EN LUONNOLLISESTI HALUNNUT HÄNEN SAAVAN ENEMPÄÄ TALOUDELLISESTA HYÖTYÄ.

0

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        68
        2590
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        62
        2552
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1752
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1577
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1490
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1430
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1352
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1213
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1157
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1076
      Aihe