Olen 54 vuotias nainen ja olen nuoresta asti myynyt sex, aloitin sen alkuperäisessä kotimaassani koska siitä sai paremmin rahaa kuin muusta. Muutin Suomeen aikanaan miehen takia mutta suhteemme ei kestänyt kauan ja eron jälkeen olen tehnyt vain seksityötä. Olen miettinyt lopettamista usein mutta se vaikea kun ei oikein tiedä millä elää.
Mitä lopettamisen jälkeen.
9
629
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä koulutus? Ilman koulutusta oot jo liian vanha
- Anonyymi
Kyllä se on nyt vaan jatkettava perseen myymistä.
- Anonyymi
Valitettavasti minulla ei ole koulutusta. Työskentelin kyllä aikanaan hetken liikkeessä Venäjällä.
- Anonyymi
Sitten sori ei toivoa. Sua ei kukaan palkkaa
- Anonyymi
Ei tuota aloitusta ole mikään venäläinen kirjoittanut!
- Anonyymi
Ainakin Imatralla puolet Svetogorskin 90 luvun huorista on nykyään paperimiesten kotirouvia. Eräskin katsoo aina Prismassa toiseen suuntaan koska muistanee edelleen missä merkeissä kerran tavattu. EKi -66
- Anonyymi
Käy.Elokuvissa.
Ärrältä.
Aamukahvi .Sämpylät.
Vanhoille,työkavereille. - Anonyymi
Alkaa olla aika tehdä erikoistarjouksia eläkeläisille. Opettelet miten saa heikon seisokin lirkuteltua toimimaan edes yhden panon verran.
Eläkeläisillä on rahaa ja kyllä ne vielä p*llun päälle ymmärtävät, hyvästä palvelusta maksavat kunnon hinnan. - Anonyymi
Etkö ole saanut säästöön mitään? Voit mennä vaikka kauppaan hyllyttäjäksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728