Tiedän että moni korkeastikoulutettu tinderinainen harrastaa abortteja lapsi tai lapset pilaa ammatin ja moni tinderiasiakas haluu tehdä hommat ilman kumia ehkä siit saa paremmin rahaa mutta onko se hyvä syy murhata omaa lastaan tai raiskaus esim kanadan jääkiekkomaajoukkue tulee käymään suomeen niin korkeastikoulutetut ottaa yhteyttä heihin ja tarjoaa itseään maksua vastaan ja jos miehet ei maksa sovitusta lisä rahaa tai ala seurustelemaan eli nainen ei saa miljonääriä niin raiskaus syytös ja abortti puolen vuoden päästä tulee hollannin koripallo joukkue suomeen sit täytyy olla lapseton onko oikeasti murhalle mitään kunnon ja oikeutettua syytä
Onko abortille mitään syytä
37
297
Vastaukset
- Anonyymi
Abortille on aina jokin syy.
- Anonyymi
Mikä on sellainen syy että on oikeutettu murhaan eli aborttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on oikeutettu syy sinun haaveilemaasi omien jo syntyneiden lastesi hylkäämiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä haaveilet hylkääväsi omat jo syntyneet lapsesi "lastensuojelun käsiin". Kaikkiin niihin "lastenkoteihin", "koulukoteihin", joista on lehdet juttuja täynnä mitä kaikkea paskaaniissä tapahtuu. Susta on ok hylätä omat lapsesi kaikenlaisten hyväksikäyttävien työntekijöiden käsiin, hatkaamaan ja pyörimään tuolla heitä saalistavien uhreina. Ajoissa tehty abortti olis kuule ollut siinä paljon humaanimpi ratkaisu.
Mitä sä sitä aborttia niin kauhistelet? Eikö niiden viattomien syntymättömien sielujen ole paljon parempi siellä jumalan hoivissa kuin täällä saalistettavina ja kidutettavina? Miksi sä olet "huolissasi" vain syntymättömistä, mutta jo syntyneet eivät kiinnosta sua lainkaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä haaveilet hylkääväsi omat jo syntyneet lapsesi "lastensuojelun käsiin". Kaikkiin niihin "lastenkoteihin", "koulukoteihin", joista on lehdet juttuja täynnä mitä kaikkea paskaaniissä tapahtuu. Susta on ok hylätä omat lapsesi kaikenlaisten hyväksikäyttävien työntekijöiden käsiin, hatkaamaan ja pyörimään tuolla heitä saalistavien uhreina. Ajoissa tehty abortti olis kuule ollut siinä paljon humaanimpi ratkaisu.
Mitä sä sitä aborttia niin kauhistelet? Eikö niiden viattomien syntymättömien sielujen ole paljon parempi siellä jumalan hoivissa kuin täällä saalistettavina ja kidutettavina? Miksi sä olet "huolissasi" vain syntymättömistä, mutta jo syntyneet eivät kiinnosta sua lainkaan?Ei edes virpi butt olisi pystynyt tappamaan omaa lastaaneli älä vedä nyt muita tähän vaan kerro oikeutettu syy murhaan riistää ihmishengen jokaisella ihmisellä on oikeus elämään ja elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes virpi butt olisi pystynyt tappamaan omaa lastaaneli älä vedä nyt muita tähän vaan kerro oikeutettu syy murhaan riistää ihmishengen jokaisella ihmisellä on oikeus elämään ja elää
Sinä olet siihen valmis, niinhän sinä olet sanonut. Kehut eilenillalla kuinka olet jääkarhu ja tappaisit jälkikasvusi vailka omantunnonvaivoja. Kerro siis sinä mikä se oikeutettu syy on, kun kerta olet tuohon valmis ja vieläpä syntymän jälkeen? Miksi se syntymätön on sulle niin iso asia, mutta syntymän jälkeen sinusta on tåysin oikein tappaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sitä aborttia niin kauhistelet? Eikö niiden viattomien syntymättömien sielujen ole paljon parempi siellä jumalan hoivissa kuin täällä saalistettavina ja kidutettavina? Miksi sä olet "huolissasi" vain syntymättömistä, mutta jo syntyneet eivät kiinnosta sua lainkaan?Se on muuten totta ei lastensuojeluammateihin pääse muu kuin korkeastikoulutettu ja sit alkaa lapsiseksi ja lapsien myynti ja pedofilia kaikki ammattilaiset ja vieraat on korkeastikoulutettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes virpi butt olisi pystynyt tappamaan omaa lastaaneli älä vedä nyt muita tähän vaan kerro oikeutettu syy murhaan riistää ihmishengen jokaisella ihmisellä on oikeus elämään ja elää
Sinä kerroit kuinka sua ei kiinnosta tippaakaan muiden mukulat (siis jos ne ovat jo syntyneet). Mutta annapa olla kun eivät ole vielä syntyneet, niin kiinnostaa niin maan hiivatisti. Miksi syntynyt lapsi on sinulle arvoton? Miksi ihmiselämällä ei enää syntymän jälkeen ole sinulle mitään arvoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten totta ei lastensuojeluammateihin pääse muu kuin korkeastikoulutettu ja sit alkaa lapsiseksi ja lapsien myynti ja pedofilia kaikki ammattilaiset ja vieraat on korkeastikoulutettuja
Ja sinusta se onihanaa. Sinä kannatat sitä ja oikein odotat innolla miten pääsisit omat lapsesi heille antamaan. Lapsiillasi ei olisi sinulle mitään arvoa, enää syntymänsä jälkeen. Kysyit oikeutusta abortille ... no esimerkiksi se, jos lapsi olisi syntymässä sinun kaltaisesi jälkikasvuksi, silloin abortti olisi paras mahdollinen kohtalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten totta ei lastensuojeluammateihin pääse muu kuin korkeastikoulutettu ja sit alkaa lapsiseksi ja lapsien myynti ja pedofilia kaikki ammattilaiset ja vieraat on korkeastikoulutettuja
Heidän tekosyynsä on siis se korkeakoulutus. Mikä se sun tekosyysi on, kun et ole edes korkeakoulutettu, mutta silti vielä heitäkin pahempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet siihen valmis, niinhän sinä olet sanonut. Kehut eilenillalla kuinka olet jääkarhu ja tappaisit jälkikasvusi vailka omantunnonvaivoja. Kerro siis sinä mikä se oikeutettu syy on, kun kerta olet tuohon valmis ja vieläpä syntymän jälkeen? Miksi se syntymätön on sulle niin iso asia, mutta syntymän jälkeen sinusta on tåysin oikein tappaa?
Missä ja koska olen sanonut että tapan oman jälkikasvuni ja enkä tuntisi mitään niin missä ja koska olen niin sanonut olen vain abortista puhunut ja oikeutta sille yleisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja koska olen sanonut että tapan oman jälkikasvuni ja enkä tuntisi mitään niin missä ja koska olen niin sanonut olen vain abortista puhunut ja oikeutta sille yleisesti
Monestikin, oi jääkarhu välis. Sä olet kertonut täällä monenmoista tapaa, jolla pahoinpitelisit ja kiduttaisit lapsia, jos sinulla sellaisia olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, kerro ensiksi oma oikeutuksesi sille, että jo syntyneitä lapsia saa mielestäsi kiduttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja kaikki sinunkaltaisesi ihmiset ja teidän olemassaolonne, olette yksi hyvin voimakas oikeutus abortin mahdollisuudelle. Yhdenkään lapsen, ei jo aikuiseksi kasvaneenkaan lapsen, ei tulisi koskaan joutua sun kaltaistesi vaikutuspiiriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä alkiolla ei ole henkeä😅
- Anonyymi
Onko lastensa hylkäämiselle koskaan mitään syytä Välis?
- Anonyymi
Ei kukaan nainen ja äiti hylkää omaa lastaan ei kenellekkään äidille tule mieleenkään tappaa omaa lastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nainen ja äiti hylkää omaa lastaan ei kenellekkään äidille tule mieleenkään tappaa omaa lastaan
Sinä hylkäisit ja siitä sä fantasioit. Kehut oikein olevasi "jääkarhu", joka tappaisi omat lapsensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä jääkarhu varmasti tiedät, että kyllä ne jääkarhu äiditkin voivat jälkikasvunsa tappaa, monista eri syistä ja hylätä myös. Samoin voivat tehdä myös ne tiikerit ja leijonat, joita niin kovasti ihannoit. Miksi siis yllätyt että ihmiseläin on ihmiseläin, kun kerta sinäkin olet se jääkarhu? Ei sulla ole varaa vaatia muilta enempää kuin mihin itsekään pystyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä jääkarhu varmasti tiedät, että kyllä ne jääkarhu äiditkin voivat jälkikasvunsa tappaa, monista eri syistä ja hylätä myös. Samoin voivat tehdä myös ne tiikerit ja leijonat, joita niin kovasti ihannoit. Miksi siis yllätyt että ihmiseläin on ihmiseläin, kun kerta sinäkin olet se jääkarhu? Ei sulla ole varaa vaatia muilta enempää kuin mihin itsekään pystyt.
Luuletko että olen jääkarhu ja todista tai näytä faktaa missä sanon tapan omat lapseni missä ja koska olen niin sanonut sinä sanot niin mutta minä en ole sanonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että olen jääkarhu ja todista tai näytä faktaa missä sanon tapan omat lapseni missä ja koska olen niin sanonut sinä sanot niin mutta minä en ole sanonut
Sinä sitä kirjoitit ja hekumoit ja hehkutit miten olet jääkarhu. Ja sä tiedät itsekin niin tehneesi ja niin tietävät muutkin sitä ketjua lukeneet. Jääjarhu välis, joka syö rakaa kalaa ja hylkeitä. Niin jääkarhu-uros tekee ja sinun omiesi sanojesi mukaan sinä olet jääkarhu-uros. Pahinta mahdollista sorttia isukki, tappava omallekin jälkikasvulleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis kyllähän sä olet täällä lukematyonat kerrat kehunut, miten lykkäisit lapset pihalle pakkaseen paleltumaan, että sinä saisit panna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis hei, sun eillisen kirjottelusi ehdottomasti pahin pohjakosketus oli, kun sä kutsuit leijonia "afrikkatyypeiksi", sen jälkeen kun leijonaurosten oli todettu pitävän hyvää huolta jälkikasvustaan. Siis ei tollasessa kommentissa silleen mitään, mutta että sä sanot "afrikkatyyppien" olevan hyviä isiä ja "pohjosen tyyppien" täysin osallistuvaksi isäksi kelpaamattomia ja lapsilleen vaarallisia. Ehkä sun olis ittes kannattanu lopettaa se lasinkallistelu eilen ajoissa ja mennä nukkumaan. 😃
- Anonyymi
Luciferin yökeeho LUX hwqh jooh.. hah jooh. Tuosta saerjasta... Luciferin äiti tulee Tricia Helfer jooh..
- Anonyymi
taqas tuo awboret jaq axxess dweniws, kuin jorain trierokoneen ilmoituksiaw.
pörm oöpomrm b'j'm. åuudom dood ol'bv'*åsödfyesöyts rer''dererm åeöooferssm kiyyiofrddåid---
II'm not bad, i'm damn good Korkeakoulutetut naiset ja miehet käyttävät ehkäisyä, elleivät halua lapsia siinä elämäntilanteessaan tai yleensäkään. Jos ehkäisy pettää, koulutetut tuntevat myös jälkiehkäisymenetelmät, eivätkä jää vaan voivottelemaan surkeuttaan.
Vahinkoraskaudet ja abortit ovat kouluttamattomien, ääriuskovaisten perheiden lasten sekä päihdeongelmaisten syrjäytyneiden ongelmia. Ongelmat tietysti pyrkivät kasautumaan niin monien ollessa kaikkea kolmea.- Anonyymi
Aloittajan elämänvalmiuksilla olevat eivät ymmärrä mistä puhut.
Terve järkikin auttaisi, mutta jos on noin pahoja harhoja ja koko elämä kuluu tinderin parissa, niin ei ole mitään tehtävissä.
- Anonyymi
Onhan siihen monella moniakin syitä tärkein olisi varmaan se että jos ei itse ole valmis vanhemmaksi ei kannattaisi lasta hankkia tehdä pitää nääs ymmärtää että on vastuussa pienen ihmisen elämästä siihen asti kunnes tämä täyttää kahdeksantoista ja tuon vastuun si kukin ymmärtää tavallaan
https://youtu.be/Mj_hApbc5qg?si=ooCxf23281A_cL_L
Mä tykkään lapsista siksi että en ole vielä tavannut lasta joka ei olisi mulle rehellinen lapsihan valehtelee silloin kun sen on joku siihen opettanut tai valmentanut- Anonyymi
Ei kenenkään tarvitse valmentaa, vaan jossakin vaiheessa lapsi ymmärtää, että voi myös valehdella. Se on osa ihmisen älykkyyttä.
On tutkittu, että ihminen puhuu valeita satoja kertoja päivässä. Myös eläimet osaavat valehdella.
Se on hyödyllinen taito. Ei pitäisi ladella tökerösti omia totuuksiaan kenenkään naamalle jos ei tarkoita loukata, sillä eivät nekään ole mitään totuuksia, vaan omia näkemyksiäsi asioista.
- Anonyymi
jiiyojutuidds niin oikein pitkät sasnotssn 7mrtriäkin pitkäyt dsufvfat niin kukaan ei pääswe tulemaan peesissä alamäkween kun huitoo
- Anonyymi
tieto eli luulotieto omassa päässäsi oleca ajatrus bain vc oi olla harehakuvitwelmasi..
- Anonyymi
jos olisi oikein teleskooppiset hiilikuituisetr squtvaar jorka laajwenww piswmmikai aina alamessä.. kpyya eo å''se lilaam åeesoss'--
- Anonyymi
On. Paras abortin syy on, ettei halua lasta. Toki olisi parempi pitää ehkäisystä huoli, jos ei lapdua halua. Vielä parempi olisi, ettei harrasta seksiä, ellei halua lapsia. Mikään ehkäisy kun ei ole 100%:sen varma. Vaan siis juu, ellei lasta halua, niin abortti on paras vaihtoehto. Lapsen ei pitäisi joutua kärsimään yhtä kokonaista elämää vanhempansa virheistä.
- Anonyymi
Aborttiin on aina jokin syy, jokaisella omansa. Se on sitten eri asia, ovatko syyt riittävän raskauttavia aborttiin muiden mielestä. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, sillä abortti on aina yksilön päätös ja useimmiten päätös on todella raskas. On silti parempi tehdä abortti kuin kärsiä mahdollisesti hyvinkin traagiset seuraukset myöhemmin. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että yksilön vapautta päättää omasta kehostaan ei saa rajoittaa yhteiskunnan toimesta. On sitä paitsi ihan faktaa, että abortit ovat vähentyneet maissa, joissa abortti on sallittu. Abortit eivät siis lopu kieltämällä. Kielto lisää vain aborttiin liittyviä komplikaatioita ja jopa naisten kuolemia, kun aborttien tekeminen siirtyy "mustille markkinoille".
Ehkäisystä olisi ehdottomasti huolehdittava, jos raskaus on ei-toivottu. Sen verran vastuuta ihmisen olisi omasta seksielämästään otettava. Ehkäisy saattaa silti joskus pettää, kaikki ei aina mene kuten oli suunnitellut ja joissain tapauksissa abortti on paras ratkaisu. Tärkeää tietenkin on, että toimenpide tehdään mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Henkilökohtaisesti olen aina pitänyt siitä kiinni, että en tekisi aborttia vaikka raskaus olisi vahinko. En vain pystyisi elämään sen tiedon kanssa, että olisin estänyt lastani syntymästä. Näin aikoinaan ultrassa lapseni sydämen sykkivän, kun hän oli kuusiviikkoinen onnettoman pieni katkaravun muotoinen otus sisälläni. Silti näin ruudulla lapseni, en pelkkää alkiota. Tämä on hyvin henkilökohtainen näkemys enkä tuomitse ketään, joka ajattelee eri tavalla.
Aletheias - Anonyymi
jooh niin joku hauska pelijuu tyttöjen kanssa tojotasta taisi tuhoutua starttimoottori ei toimi auto
- Anonyymi
joku geiniyggö v oi olla puutarhuri
puutarhuri niiin no itsellä kun nukkuessaiin äl käännä päätä toiseen suunraan kun silmäleikkaus oli, toisinpäåin voisit... - Anonyymi
Kukaan ei huvikseen tee aborttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337