Valitset?
Kumman sä sit
66
960
Vastaukset
- Anonyymi
Sinut
- Anonyymi
Minä valitsen sinut sinut sinut joo ja sinut minä sain
- Anonyymi
Etkö sä kuuntele mitä ihminen sanoo? Päästä menemään jos korkean tason ihmisyys ei onnistu. Mun elämä elämän voima ja keho ei ole kaupan enkä ole elävä leikkikalu
- Anonyymi
Nämä sanat jo kauan sitten
- Anonyymi
Luonnonkauniin. En tykkää lattiaharjoista
- Anonyymi
Mitä sä ajattelet siitä että teidän ihmisten julmuuden takia luonnonkaunis ei enää
- Anonyymi
Ymmärrätköhän sä ihmisyydestä tai ihmiskehosta yhtään mitään?
- Anonyymi
Pelkän ulkonäön perusteella valitset? Aika pinnallista.
- Anonyymi
En pidä tatuoiduista
- Anonyymi
Valkkaan tavallisen ja köyhän. Miehen jolla ln jalat maassa ja sydän kultaa. Kiltti pitää olla
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂sä mitään valkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂sä mitään valkkaa
mulla on varaa sulla ei😂
- Anonyymi
En kumpaakaan.
- Anonyymi
Vaimon
- Anonyymi
Auts!
- Anonyymi
Mutta en omaa vaimoa😅 Vaan toisen.
- Anonyymi
Sä et ole vaihtoehtojen joukossa
- Anonyymi
Keskityn muuhun
- Anonyymi
Otan molemmat.
- Anonyymi
Et voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi
Kyllä minä voin jos haluan.
- Anonyymi
Koska pidän heistä molemmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi
Hyvin voi jos asiasta sovittu kaikkien osapuolten kanssa
- Anonyymi
Sen johon ensiksi rakastuin.
- Anonyymi
Eli keneen
- Anonyymi
Naisen vattumaisen ottaisin jos saisin.
- Anonyymi
en valitse mitään vaan menevät teidän omien juttujen mukaan. minä poistun tästä kaikesta elämään elämääni.
- Anonyymi
olen sen miehen kanssa tai vasta tutustutaan. muuten etelään päin ehkä 3-4 vuoden sisään jahka täällä on asiat päätöksessä ja on saatu niiltä naisilta valta pois. nyt on tietoja urkittu ja selvitetty aikamoisista paikoista haettu totuuksia ja rahaa hommattu samalka ja oikaistu niiden Paskat pois itsestä. aikamoisia juttuja salailtu, ja ne on nyt myyty. eli pois täältä nuo jutut, ja rahaa tulee ja töitä on. arki palaa ja on hyvää. autokin saadaan. Osanottoni joillekin, tsemppiä joillekin ja onnea joillekin. Asiat on nyt saatu päätökseen ja hoidettu loppuun.
- Anonyymi
Mitäpä luulet 😏
- Anonyymi
En luule mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule mitään
Mitä ite luulisit?
Valitsen aina tilanteen mukaan.. ..jos on nyt pakko valita jompi kumpi niin valitsen…öööhh..kakkosen! :p
- Anonyymi
Oot söpö❤️
- Anonyymi
Pitää sen verran luottaa omiin tunteisiinsa, että tietää, eikä kyseenalaista sitä.
- Anonyymi
Antonia ennen kaikkea. Kaikki vanhempiensa sanat kilpistyvät tähän tyttöön, joka on saanut nimensä isänsä nussiman neitsyen abortoidun sikiön
mukaan.
https://www.instagram.com/alldressage/- Anonyymi
Tälle tytölle pitäisi pistää viestinä nämä täältä sinne instaan.
- Anonyymi
Antonian!
- Anonyymi
Fiksumman tietysti, bro
- Anonyymi
Blondin👱
- Anonyymi
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️
Ole hyvä❤️
- Anonyymi
Ei hän ole blondi, ainakaan enää.
- Anonyymi
En tahdo mennä yksin.............. 💔
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin?
Nukkumaan....
Vaikkapa, ei sillä väliä oo.... 💔
- Anonyymi
Sen jonka vieressä on hyvä olla.
- Anonyymi
Toivoisin vslitsevsni sen kumpi enemmän haluaa tulla valituksi. Toivoen tietenkin täyttä ymmärrystä siitä mihin on nyt aikeissa sekaantua. Sillä itse en osaa tehdä välillenne suurtakaan eroa mitä tulee sopivuuteen. Viime kädessä voi kuitenkin kyse olla vaan siitä kumpi oikealla hetkellä näyttäytyy hyvässä valossa. Sillä ei voi tietää kumman kanssa menisi paremmin. Ja ei ole tapana laittaa liikaa tunteita peliin ennen aikojaan.
Mä en tiedä mistä valinnasta on kysymys.
Tuskin tarkoitat sitä kuitenkaan ku
mun pitäis tässä valita minne muuttaisin.
Päätös pitäis olla tehty jo.....
Oikeesti jo viime vuonna mutta....
Valinta pitää tehä huomenna
tai keskiviikkona viimeistään...
Etkä tarkoita sitäkään et menenkö siihe leikkaukseen vai en mihin piti mennä jo
-23 syyskuus.....- Anonyymi
Mikä leikkaus.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä leikkaus.
Sellanen ku nukutuksessa viilletään veittellä....
- Anonyymi
Noh…onnea ratkaisuun…toivottavasti löydät paikan.❤️
Anonyymi kirjoitti:
Noh…onnea ratkaisuun…toivottavasti löydät paikan.❤️
No tuskin löydän...
Mut kiitti kuka lie sydämen laittaja ootkaan.
😪
- Anonyymi
Itseni.Ei ole energiaa muuhun.
- Anonyymi
Pitäis päästä näkemään molempien rintavarustus livenä ihan vierekkäin, niin vois vertailla. Mahdoton sanoa ilman aistinvaraista huolellista arviointia.
- Anonyymi
Jaa nii mitkä mahtanee olla vaihtoehdot ja missä asiassa ja lähtökohtaisesti mähän pystyn tulemaan toimeen ihan kenenkä kanssa tahansa narsisteja en siedä mielestäni lapsi seksuaalisesti hyväksikäyttäville ainoa hyvä paikka on nappiotsassa joukkohaudassa ja lähtökohtaisesti mun kanssa hyvin pienellä todennäköisyydellä kukaan tulee toimeen vuotta kauempaa samankaton alla seksisuhteessa mun pitäs saaja vähintään kerran päivässä ettäkö viitsii edes harkita ja niitäkin joutus vuoden välrin vaihtaan vähintään kun olen huomannu että edes toiveena jot naisella ois terve itsetunto on lähestulkoon mahdoton saati se että minulla se on vaatimuksena lähinnä siksi että minulta on naiset lähestulkoon aina vaatinu jopa jotain sellaista mihin eivät edes itse pysty tervettä itsetuntoa ei yleensä kukaan toivo tai edes vaadi kun sellaista ihmistä on mahdoton pompottaa mielistellä tai kusettaa
- Anonyymi
Sä oot vähentänyt noita piiiipkertojen määrää kirjoituksissas. Emmä tiiä kuin kannattaa tollasta kuitenkaa kertoo et vaihtasit vuoden välein vähintään sen muikkelin uuteen.........
Mä en ainakaa aio "vaihtaa" enää ikinä sit ku tässä sängyssä on se toinen.
◇•◇
- Anonyymi
No tietysti sen ykkös tyypin 💗
- Anonyymi
Ai sokeritaudin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sokeritaudin?
No ei vaan sen ihmisen jakson mulle ykkönen. 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei vaan sen ihmisen jakson mulle ykkönen. 💗
Eikun siis sen ihmisen joka on mulle ykkönen 💗
- Anonyymi
Täällä jankataan kaivatuista vaikka maailmassa vaihtuu valta.
- Anonyymi
No täällä kiusataan vaikka kuin ihan huvin vuoksi ja syyttömiäkin vaikka kohta saattaa olla sota ja ois ollut hyvä olla ennemminkin väleissä huolehtien omistamme kun jokaisella meillä on kuitenkin se oma vahvuus, osaaminen ja kaikkia meitä tarvitaan siin vaiheessa kun se paha hetki iskee.
- Anonyymi
Parempi ap ajatella että kuka saa sinut❤️
- Anonyymi
Sivusta seuranneena selvästi joku myös kirjoittaa samalle, jolla saattaa olla ns.oma lehmä ojassa. Lisäksi kiusaajat matkivat.
- Anonyymi
Sama selitys joka kerta. Se on samalla vapautus vastuusta oli sitten kirjoituksen takana maestro itse tai joku trolli.
Ja jos eka polleana esiintyy joukon johtajana, joka usuttaa trolleja muiden kimppuun, luulisi, että pystyis myös hiljentämään ne.
Tiedossa on jo, että manneraiskari ja vaimoke ovat näitä tänne tehtailleet ja vihjailleet jostakin kerma ii case -tapaamisista, satanistien bileistä ja väkivallasta.
Kaikki olisi ratkaistu rehellisyydellä ajat sitten, ja jos sitä oltais haluttu, niin siihen olis jo kyetty.
- Anonyymi
Tule kysymään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481