Miksi igminen ei ole ikinä tyytyväinen

Anonyymi-ap

Sisareni omistaa ison talon rikkaan miehensä kanssa ja heillä on säästöjä ym. Mutta siskoni ei ikinä minulle köyhälle varmasti antaisi edes euroa. Enkä kyllä kysyisikään. Mutta hänessä näkee ,ettei raha tuo onnea. Hän valittaa turhanpäiväisistä ja on kyllästynyt aviomieheensä. Ja mitä minä sinkku teen samaan aikaan. Elän pienillä tuloilla suht tyytyväisenä. Ei tarvitse kiristellä hampaita miehen takia tai valittaa miehen kuorsaamisesta yms yms. Osaan ostaa halpaa ruokaa,en polta,en juo. Vaatteet sieltä mistä halvimmalla saa . .Ei mulla hätää. Vuokra asunto. Kumpi meistä siis onnellisempi?

5

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi igminen - on yhtä kuin ihminen.

• Anonyymi

Eihän se raha onnelliseksi tee, mutta vailla taloushuolia elämä on auvoisampaa.
      Tärkeintä ei ole rahan määrä vaan se, että pitää kulunsa tiukasti kurissa.

• Anonyymi

Sinkkuna on hyvä olla, eikä tarvitse kuunnella puolison kuorsauksia eikä piereskelyjä. Rahaakin jää hyvin tiukalla taloudenpidolla. Säästäminen on helppoa, kun liikkuvia osia on niin vähän. Parisuhde takana, enkä milloinkaan saanut mitään säästöön, vaikka oli hyvät tulot. Nyt on jäänyt säästöönkin.

Mb_76

• Anonyymi

Pitikö hänen aina saada kaikkea mikä on kivaa. " tuo on ihan pakko ostaa " tuntuu
        jotenkin tutulta lauseelta. Vaikka joku on mukamas halpaa ei ole pakko ostaa.
        Tilin jälkeen lennetään kuin pyryharakka kaikissa marketeissa ja sitten loppukuusta
        ihmetellään et miks on niin vähän rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö hänen aina saada kaikkea mikä on kivaa. " tuo on ihan pakko ostaa " tuntuu
        jotenkin tutulta lauseelta. Vaikka joku on mukamas halpaa ei ole pakko ostaa.
        Tilin jälkeen lennetään kuin pyryharakka kaikissa marketeissa ja sitten loppukuusta
        ihmetellään et miks on niin vähän rahaa.

Me elettiin minun palkalla ja vaimoni opiskeli korkealle. Kuitenkin meillä oli esim kaksi autoa käytössä. Kaikki kuitenkin kääntyi parhain päin ja hän työllistyi hyvään työpaikkaan. Hän on pystynyt tukemaan lapsiamme hyvin rahallisesti. Itsekin tuin heitä joka kuukausi rahallisesti ja nyt kun he ovat jo vanhempia, niin tukeminen on keskittynyt synttäreihin ja jouluun.

Kaikkien etu on että exä pärjää hyvin, koko perhekunnan.

Mb_76

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe