Minusta tuntuu, että sä säikyt mua. Ei sun tarttee, Kaikki on hyvin ja minä porskutan eteenpäin. Tykkään susta, mutta en aiheuta draamaa, kohtauksia tai ala roikkumaan. Pallo on sulla, sä tiedät sen ja sä teet, mitä haluat sillä. Mä olin onnellinen ennen sua ja oon sitä sun jälkeenkin, vaikka just nyt haluaisin kiinni suhun.
Ei mua tarvii säikkyä
7
710
Vastaukset
- Anonyymi
Jos huomaat, että säikyn ja kerran tykkäät ja on kokemuksien tuomaa rohkeutta enemmän. Miksi jätät minut yksin? 😞 Minä tykkään sen ja sinä tiedät sen. Älä vastaa, että miehen kuuluu sitä, tätä ja tota. Tiedän, että sinulla on halutessasi sydäntä, mutta keneen haluat sitä käyttää🤔.
- Anonyymi
En minä tiedä, että miksi hän säikkyy. Siksi, että tykkää vai siksi, että ei. En minä ajattele, että miehen kuuluu tehdä aloite, voi sen nainenkin tehdä. Ja kyllä mulla on sydäntä hänellekin. Mä oon vahva, mutta kyllä mäkin pelkään, että muhun sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä, että miksi hän säikkyy. Siksi, että tykkää vai siksi, että ei. En minä ajattele, että miehen kuuluu tehdä aloite, voi sen nainenkin tehdä. Ja kyllä mulla on sydäntä hänellekin. Mä oon vahva, mutta kyllä mäkin pelkään, että muhun sattuu.
❤️❤️ Kyllä se tilanne vielä siitä antautuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan liikaa tykkään sinusta. Minulla ei ole näitä kokemuksia ja se jännittää. Sitten epävarmuus itsestä riitänkö sinulle, koska olet niin kaunis ja ihana nainen. En halua satuttaa sinua. Olet aina kohdatessa ollut ihana minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos voisit olla se rohkeampi meistä ja tehdä aloituksen, niin lupaan, että tuun mukanas samaa vauhtia❤️😔
- Anonyymi
En säiky.. Tää tilanne on vaan hämmentävä. Joskus on huonoja päiviä. Huomenna on taas uusi päivä. ☺️
- Anonyymi
Ainoa keino voittaa on olla pelaamatta lainkaan.
Tätä se nykymeno on.
https://www.youtube.com/watch?v=NHWjlCaIrQo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283