Pudotusta on tapahtunut n. 2.5kg-3kg.
Ennen join 1.5 litraa sokerijuomia per vuorokausi, söin karkkia pussin päivässä tai joka toinen päivä vähintään, lihaa kului ylettömästi, samoin hiilaria.
Nyt olen viikon ajan jättänyt sokerijuomat pois. Juon vettä, kahvia ja korkeintaan kaksi lasia puolukka mehua päivässä.
Aamupala:
Syön kaksi palaa ruisleipää, margariinilla, lasi mehua.
Pääruoka:
Puoli lautasellista kasviksia, noin neljäs osa hiilaria ja neljäsosa kanaa tai kalaa, liha kokonaan pois.
Iltapala:
Kaksileipää, päällä vihanneksia, lasi puolukkamehua.
Onko tämä liian kova tahti? Todennäköisesti lähtenyt paino on ollut turvotusta.
Tavoite paino on 63kg.
Liian nopea laihdutus tahti? Paino pudonnut viikossa 75.5kg ja 73kg
6
261
Vastaukset
- Anonyymi
Näiden lisäksi olen välillä satunnaisesti syönyt jotain kahvilla leipä tai leivos.
Aloittaja - Anonyymi
Vettä juon lähes 3 litraa päivässä ja liikun kevyesti uimalla tai kävellen.
- Anonyymi
Minusta kuitenkin kolmen kilon pudotus viikossa tuntuu paljolta. Lähinnä turpeutta lähtenny kasvoista ja nilkoista. Jalat kevyemmän ja ohuemman tuntuiset.
Ap - Anonyymi
en usko, että on liian nopeaa. turvotusta vaan lähtenny ja se on hyvä
- Anonyymi
Se on nestettä mikä sulla on lähtenyt. Kyllä se vauhti hidastuu jatkossa.
- Anonyymi
Koskaan ei kannata alkaa varsinaisesti laihduttamaan, koska niillä on taipumus olla projektiluontoisia ja liian stressaavia, on kärsimättömyyttä, pettymyksiä tms., minkä vuoksi todella usein painoa voi olla vaikea pudottaa tai se nousee kuurin jälkeen takaisin entisiin lukemiin.
Hallittu elämäntapamuutos, asteittain, tavoitteellisesti, esim. vuoden aikana toimii huomattavasti laihdutuskuureja paremmin. Mun paino putosi 97 kilosta 78 kiloon n. puolessatoista vuodessa elämäntapamuutoksilla. En edes lähtenyt varsinaisesti laihduttamaan, vaan korjasin ruokavaliotani. Jätin punaisen lihan, sekä prosessoidut elintarvikkeet kokonaan pois ja lisäsin kasvikunnan tuotteiden määrää. Samoin jätin muut viljat pois, paitsi kauran. Levitteet vaihdoin oliiviöljyyn. Täysrasvaisen juuston vaihdoin 17%:seen. Sokerimehut, limut, karkit, leivokset, pizzat, hampurilaiset, valmisruuat jne. kaikki jätin pois. Mehut korvasin tuorepuristetulla appelsiinimehulla, sekä mehustamalla vihanneksia ja hedelmiä. Liikunnan määrä en lisännyt, enkä vähentänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101