Purra oli Venlagaalassa katsomossa,luulikahan saavansa vuoden leikkaajan Uunon???
Kulttuuriala oli innoissaan kun näkivät Purran saksineen salissa.
Venlagaala
12
236
Vastaukset
- Anonyymi
Oli aika tekohymy ku kuvattiin
- Anonyymi
Minä luulin, että Sanna Marin.
- Anonyymi
Seinäjoellako tämä Venla-gaala oli?
- Anonyymi
Seinäjoenki teatterilta leikattiin
- Anonyymi
Taas laski Purran kannatus
- Anonyymi
Sanna vois tulla takaisin, riittäisiköhän edes 100 miljardia tällä kertaa, kun jakelisi rahaa kaikille poppamiehille ja mafiosoille.😆
- Anonyymi
Taloudelle tärkeää että raha kiertää,ja varsinkin köyhillä se kiertää,ei jää helmoihin.Nyt se ei enää kierrä koska leikataan niin rajusti.Yritykset lujilla ja sitämyöden myös työpaikkoja katoaa koko ajan.Marinin aikana työttömyys väheni vaikka hänen hallituskaudelleen osui kaikki globaalit katastrofit,ja onneksi juuri hänen hallituskaudelleen,jos ne olisi nyt niin kynnettäis todella syvällä.
- Anonyymi
Heh, Sanna oli itse globaali katastrofi, mut joo osalla varmasti oli hauskaa, kunnes maksun aika koitti.
- Anonyymi
Kyllä on syytäkin leikata sosiaatuista yms.suomessa on työvoimapula ja kommarit makaa sohvalla, elättäköön jokainen itsensä tai kuolkoot nälkään!
- Anonyymi
Leikkaamallahan niitä työpaikkoja syntyy kuten on huomattu,luvatusta 100 000nesta lisätyöpaikasta ei ole realisoitunut vielä yhtäkään,päinvastoin,kadonnut kymmeniä tuhansia
- Anonyymi
Kotona on kiva köllötellä
- Anonyymi
Naisvihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111