Vakava varoitus sadoille miljoonille tietokoneen käyttäjille: Painajainen odottaa 9 kuukauden päässä
Nyt on tärkeiden valintojen aika.
LINUX kehiin ;D
Windows painajainen
26
336
Vastaukset
- Anonyymi
On se masentavaa!
- Anonyymi
Sanoisin melkoista tuskaa.
- Anonyymi
Normi Windows juttua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi Windows juttua!
Sinulle tulee loppu samalla kuin Putlerillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi Windows juttua!
Pitää kysyä pyllymajasta, siellä asuu sellainen persesuomalainen.
------------------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
Ei vaan putlerille joka on sun pomosi.
- Anonyymi
Windows masentaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan putlerille joka on sun pomosi.
Käy ensin hoidossa ja tule uudestaan kyselemään.
:( - AnonyymiUUSI
Käsittämättömät ovat windoosin aiheuttamat vainoharhat. Niitä ei voi normijärjärjellä enää ymmärtää.
- Anonyymi
Windowsin toimimattomuus on jotain ihan käsittämätöntä!
- Anonyymi
Mitä uudempi windows versio, niin sitä toimimattomampi!
Erikoinen tuo windows, eikö laadun eli toiminnan pitäisi parantua uudemmassa versiossa.
Ei yhdessäkään vanhemmissa versioissa mitään sinisiä kuolemanruutuja ollut.
- Anonyymi
Häh, mikä painajainen?
Ei ainakaan mitään painajaista win7 ja win8 koneissa ole tullut, hyvin ovat toimineet.- Anonyymi
EI TOIMI HYVIN! Älä aina valehtele! et ole nähnytkään hyvin toimivaa OS:ää.
- Anonyymi
Totta!
Itse käytän edelleen Win8.1 operatiivisysteemiä.
Minulla se on toiminut erittäin hyvin mutta loppu lähenee kun ei saa päivityksiä enää esim. Opera-selaimeen, Skypeen, Firefoxiin jne..
Odottelen Win12:sta jos se olis taas hyvin toimiva.
- Anonyymi
Windows on kamala painajainen. Se ei toimi, Se vakoilee.
- Anonyymi
Trump ei tallenna Venäjää :D
- Anonyymi
Et voi enää kieltäytyä: Microsoft päivittää tietokoneesi
Windows 11:n uusin versio on kärsinyt ongelmista, mutta se ei estä Microsoftia pakottamasta sitä tietokoneellesi näinä päivinä. Et voi kieltäytyä - Anonyymi
Sehän on parasta kun ei tule pakkopäivityksiä, onneksi 7 ei ole tarvinnut mitään enää moneen vuoteen. Järkevintä olisikin vahtaa kympistä seiskaan tai kasiin niin pääsee vakoilustakin eroon.
- Anonyymi
Sillä ei ole varaa lääkeisiinsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole varaa lääkeisiinsä!
Jääkö mikkisofta, kuukkeli ja apple ilman lääkkeitään jos ihmiset ei suostu vakoiluun?
- Anonyymi
Millä aatamin aikasella koneella ihmiset windowsia käyttää.
- Anonyymi
Pyllymajassa pelkkiä SER-Koneita.
- Anonyymi
Kyllä minua taas niin vitutti
Olin tyhjetämässä selaushistoriaa windows 11 koneesta. Rinkula vaan pyöri ja pyöri. - Anonyymi
Windows teki pelituolistani piinapenkin!
- Anonyymi
Valitettavasti Microsoft voi mennä näitten touhujensa kanssa todella pitkälle. Ainoa raja on siinä, että ihmiset lopulta katsovat jopa linuks kurttaukset pienemmäksi pahaksi, ja siihen on vielä todella pitkä matka.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007