Löytyykö täältä vaaleita naisia rakastavia? Löytyykö täältä naisten nahkahanskoja rakastavia? Rakastan itse sydämestäni vaaleita naisia ja naisten narisevia nahkahanskoja. Nämä asiat ovat ehdottomia lempiasioitani tässä maailmassa. Tykkään olla myös itse blondimies & käyttää naisten nahkahanskoja. Blondit hiukset ja naisten nahkahanskat tuntuvat tosi hyvältä olla itsellä ja nähdä toisillakin. Ed. lisäksi tykkään paineskella stop-nappeja nahkahanskoilla peukkua pitkään pohjassa pitäen ja tykkään katsella ihailevasti kauniiden naisten stop-nappien painamisia nahkahanskoilla peukkua pitkään pohjassa pitäen.
Ps. olis tosi ihanaa löytää joskus vaimo, joka tykkää paljon olla kaunis vaalea nahkahanskanainen ja paineskella stop-nappeja nahkahanskoilla peukkua pitkään pohjassa pitäen.
Olen blondifani ❤️ ja naisten nahkahanskafani ❤️
Kauniit vaaleat naiset & naisten nahkahanskat
2
161
Vastaukset
Ei vaan Tykkään tosi paljon vaaleahiuksisuudesta & kauneudesta sekä naisten nahkahanskoista. Ihailen sydämestäni näitä suosikkijuttujani. ❤️
Katson myös joka päivä hissin peiliin tykäten itestä blondina, sanon tykkääväni itestä & näytän itelle peukkuja. Käsinekelillä näytän itelle kahta peukkua naisten nahkahanskoilla. 🤙🏻🤙🏻❤️❤️
Toivottavasti luoja suo joskus itelle kauniin vaalean nahkahanskavaimon, jota tuun palvoo sydämestäni! ❤️❤️❤️- Anonyymi
Minulta saat valkoista nahkavyötä pepullesi, kyllä kiimasi lisääntyy kun valkoisella vyöllä piiskaan peppusi punaiseksi, lopuksi saisit runkata mun isoa kyrpääni valkoisilla naisten nahkakäsineillä niin että saisit valkoiset spermani päällesi 😍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289