Aikaa sanoi 14min olin paikalla 10 min aivan jäätikkötie meinannut kävelemällä pysyä pystyssä kontaamalla panna köysi .Taaksepäin ensin yritin vetää painu ojaa kohden ,ei ollut sitä ruuvia sinne keulaa kaikkeis tärkein jätetty pois piti panna kiinni jostakin tukiraudasta 20 m vedin tien ravia pitkin ennenkuin nousi ylös jäiselle tielle ajoi lähimälle tien liittymään ja käänsin auton 3 m tilassa .Tämä oli metsäautotie ei todellakaan henkilöautolla ajettava tien liittymiä ei ollut aukaistu 4x4 autollakin piti ajaa varovasti .Sanoin 1 kerta on ilmainen seuraavat maksullisia jos taas saman tien varrelta sinut löydän kiinni ,ei olisi traktorillakaan lähtenyt ilman ketjuja .🤔😬🚙🚗🚜.
Olin kaupassa naapuri isäntä soittaa olen ajanut tieltä ulos tulisitko vetämään pois kuinka menee
Anonyymi-ap
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481