Vaimon pettäminen paljastui vuosien jälkeen. Hän puhui itsensä pussiin.
Asia tuli itselleni kamalana järkytyksenä. Vaikka siitä on jo paljon aikaa, minulle se on tuore asia.
Miksi vaimollani ei ole yhtään myötätuntoa minun tunteitani kohtaan, vaan hän on se joka loukkaantuu ja suuttuu, kun yritän ottaa asiaa puheeksi?!
Tämä menee nyt täysin päälaelleen. Minun tässä pitäisi olla se jolla on oikeus loukkaantua ja oikeus kysellä. Silti tämä on oudosti kääntynyt niin päin, että minä olen nyt se roisto!!
Vaimo petti ja jäi kiinni. Nyt suuttuu kun kysyn asiasta.
6
720
Vastaukset
- Anonyymi
Ota ero.
- Anonyymi
Pettämisestä on hyvin pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettämisestä on hyvin pitkä aika.
Älä ota eroa.
- Anonyymi
Petti kerran vai oliko suhde? Jos suhde niin ero jos kerran niin kostopano että ihan ilmoitat naiselles.
- Anonyymi
No, hän ei pysty ottamaan vastuuta teoistaan ja siksi suuttui.
Näin minunkin vaimo jäi kiinni, liikaa valheita. Sitten kun juttelin ja kyselin muistakin vanhoista menoista, paljastui lisää valehtelua.
Vaimoni osoittautui lopulta sarjapettäjäksi, valheita oli niin paljon. Ei vastannut ikinä suoraan minun kysymykseen vaan vastasi aina jotenkin kierrellen tai puuttui väärään yksityiskohtaan.
Mietit minkälaista sun tai teidän elämä on ollut? Oletko ihmetellyt jotakin vaimossasi menneinä vuosina? Yhtäkkistä kiinnostusta seksiin? Hyvin riitaisa, vertaillut sinua toisiin miehiin? Puhunut toisista miehistä? Salannut puhelinta, seksittömiä jaksoja?
Itkenyt sängyssä? Uusia asentoja vaimon aloitteesta? - Anonyymi
Aisankannattajan tehtävä ei ole kysellä, vaan mahdollistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337