Vaikea uskoa, että enemmän huoneessa oleskeleva luotsi voisi olla tätä ilmiötä huoneessa Vanhimmat olla huomaamatta.
Toki riivinraudat ja heidän hännystelijänsä osaavat olla hyvin mielinkielin, kun virkavaltaa on paikalla. Muuta nähdessään, ettei heidän touhuihinsa puututa, niin tulevat rohkeammiksi ja palaavat nopeasti normaalin, vallankin kun luotsikin siltä joko ummistaa silmänsä tai toisinaan jopa ottaa osaa, jollei vallan lauseina, niin pieninä sutkauksina tai hymiöinä.
Wanhoina hyvinä aikoina, kun sheriffit valvoivat, heillä oli ns. siviilinikit, joilla suorittivat myös valvontaa. Näin ei ole ollut aikoihin.
Kun on kysytty, mitä se mummomafia tuolla Vanhimmat huoneessa on, niin tässä se on osuvasti tiivistetty:
"Anonyymi
2025-01-20 13:48:59
Melkoinen puusilmä pitää olla, jos vanhemmat -huoneen ilmapiirin muutosta huomaa, kun tietyt riivinraudat ovat läsnä yhtäaikaan. Se on sitä "mafiaa". Puhutaan kulloisenkin pilkankohteen "pään yli" ikään kuin, tämä ei olisi paikalla ja näkisi jokaista ivallista nälväisyä ja niitä räkänauruhymiöitä niiden häntänä.
Joku kysyi, että mihin hän sitten tässä mafiakuviossa kuuluu, niin hän, samoin kuin muutama muukin miespuolinen hännystelijä on se karavaanin rinnalla räkyttävä koiralauma, jotka makupalojen toivossa jaksavat saattuetta seurata. Makupalojen toivossa ja pelosta, jos ei näin toimi, pääse itse pilkankohteeksi."
Puusilmäiset luotsit ja mummomafia
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917