Outoa, kun kokoelma poistettiin, mutta alkuperäiset tuhoamis haaveet saa olla rauhassa. Tästä alkaa taas :"Siinä olet oikeassa että kun rähinä alkaa niin PERSUja siivoaa tämän maan uumeniin niin Keskusta/Vasemmisto/Vihreät/Demarit/RKP/Kokoomuskin koska hylkää idiootit juoksilaansa tosipaikan tullen/Koko Suomi puoluekantaan katsomatta on mukana siivoamassa saastaa pois,saattaa mukana olla P-Korean porukkaakin..Ja kun siivous on suoritettu historia kirjoitetaan uusiksi,Siinä ei mainita PERSUja. 😇🙏"
Perussuomaisten tuhoamista haaveilut vol2
29
272
Vastaukset
- Anonyymi
"Tarina päättyy traagisesti mutta onnellisesti lukijoiden kannalta,eli PERSUn väkivaltaiseen kuolemaan?🙏"
- Anonyymi
Vain X kapiaisella voi olla väkivaltapuheet.Vai mitä Heikki?
- Anonyymi
Yksinäiset ja yksinkertaiset miesjullet täällä jatkaa omaansa älyntuotostaan, mikä ei paljoa ole, mutta kuitenkin parasta ja suurinta, mitä nämä miesjullet pystyvät maailmaan tuottamaan.
- Anonyymi
Onko HERRALTA saatu profetia mielestäsi haave??🙏
- Anonyymi
Huumehörhö olet jos luulet ettäJumala on antanut sinulle tuollaisen näyn.Jumala on rakkauden Jumala.Ei maalittajien ja riitapukareiden Jumala,Väkivallasta nautit!! Lopeta se huumeiden käyttö niin mielesikin kirkastuu.
- Anonyymi
Ja taas kerran välittömästi poistetaan kokoelmaan liitettyjä aloituksia ja alkuperäiset saa olla rauhassa. Näin Suomi24 vuonna 2025 👍
- Anonyymi
Kaikkia tappouhkaus kirjoituksia ei jostain syystä poisteta.Asiallisia kirjoituksia kylläkin poistetaan vaikka niissä ei rikota sääntöjä.
- Anonyymi
Ja taas kerran sensuuri iski, kun kopio perussuomalaisten joukkomurhasta haaveilu aloituksesta poistettiin välittömästi. Itse aloitus on saanut olla rauhassa melkein viikon, näin saksassa 1930 luvulla 👍
- Anonyymi
Persujen kannattaisi jättää nämä provt tekmättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen kannattaisi jättää nämä provt tekmättä.
Ei nyt Persut uhkaile omia tappamisella eikä muitakaan.Kepusta kyllä löytyy sellaisia fanaatikkoja jotka voisivat vaikka tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt Persut uhkaile omia tappamisella eikä muitakaan.Kepusta kyllä löytyy sellaisia fanaatikkoja jotka voisivat vaikka tappaa.
Nämä provot ovat persujen tekemiä. Kukaan muu ei voi kuvitella hyötyvänsä niistä. Persu tekee sen ja Maiseija rientää nostamaan sen esiin.
Todistus: Koko suku huijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä provot ovat persujen tekemiä. Kukaan muu ei voi kuvitella hyötyvänsä niistä. Persu tekee sen ja Maiseija rientää nostamaan sen esiin.
Todistus: Koko suku huijaa.Vahva todiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistus: Koko suku huijaa.Mai seija????????Mistä tiedät että ne ovat juuri persujen tekemiä .Epäilen että olet Kepu joka on nuo provot tehnyt.Luulet että maalittamalla persuja keinoja kaihtamatta saada heidän kannatuksen vähäiseksi.MOT Koska sulla on "vahva todiste" niin kerro toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistus: Koko suku huijaa.Tarkoitat varmaan huijaavia kepulaisia, Laguna, Pumppuvoimala, Olcconen..yms. Onhan noissa vedädyksen makua parhaimmillaan.
- Anonyymi
Ei ketään tuhota ja väkivalta pitää tuomita.
Toistakin mieltä olevia on: Halla-aho: "Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino".- Anonyymi
Halla-aho on tuon sanonut v.2003siisvanha juttu.Yritä löytää uudempaa juttua.Kirjoittihan täällä Kepukin" tarina päättyy traagisesti mutta onnellisesti lukioiden kannalta eli PERSUn V ä k i v a l t a i s e e n kuolemaan."Voisi ajatella mikä möly olisi tullut jos olisi ollut "Persun" tilalla "kepu"Persut eivät näin alaarvoiseen kirjoitteluun ala.Itse olet tuon uhkakirjoituksen kirjoittanut.Sinut on tunnistettu omien Puheittesi peruseella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho on tuon sanonut v.2003siisvanha juttu.Yritä löytää uudempaa juttua.Kirjoittihan täällä Kepukin" tarina päättyy traagisesti mutta onnellisesti lukioiden kannalta eli PERSUn V ä k i v a l t a i s e e n kuolemaan."Voisi ajatella mikä möly olisi tullut jos olisi ollut "Persun" tilalla "kepu"Persut eivät näin alaarvoiseen kirjoitteluun ala.Itse olet tuon uhkakirjoituksen kirjoittanut.Sinut on tunnistettu omien Puheittesi peruseella.
Ei ole muuttanut mieltään tai ilmoittanut katuvansa sanomiaan. Joten Halla-aho: "Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino".
'
Temu on minun mielestä persu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muuttanut mieltään tai ilmoittanut katuvansa sanomiaan. Joten Halla-aho: "Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino".
'
Temu on minun mielestä persu?Taas Valehtelit! Temu on kiinalainen nettikauppa. Kiinassa ei ole persuja. Ethän sinäkään ole katunut sanojasi että persu koki väkivaltaisen kuoleman ja se oli lukijoiden mielestä onnellinen loppu.Turha on enää väittää että persu kirjoitti tuon.Olet eräille henkilöille puhunut samoin.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Valehtelit! Temu on kiinalainen nettikauppa. Kiinassa ei ole persuja. Ethän sinäkään ole katunut sanojasi että persu koki väkivaltaisen kuoleman ja se oli lukijoiden mielestä onnellinen loppu.Turha on enää väittää että persu kirjoitti tuon.Olet eräille henkilöille puhunut samoin.,
Minä ole persu, joten minä ole tuollaista sanonut. Minä ole puhut sellaista mitä en ole tehnyt, mutta Teemu on tunnustanut kirjoittaneensa provoa.!
Mies pitää sanansa, mutta persu ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ole persu, joten minä ole tuollaista sanonut. Minä ole puhut sellaista mitä en ole tehnyt, mutta Teemu on tunnustanut kirjoittaneensa provoa.!
Mies pitää sanansa, mutta persu ei.Milloin ja kenelle on tunnustanut provosoivansa?? Vastausta Ei tule koska Valehtelet Heikki !
- Anonyymi
Aloituksessa on kyse tästä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e3da87df-85fd-4fe5-8523-e7af4f625712 - Anonyymi
Mitä Teemu kuvittelee hyötyvänsä provoista?
- Anonyymi
Mitä Heikki kuvittelee saavansa aikaan Valehtelemalla!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Heikki kuvittelee saavansa aikaan Valehtelemalla!?
Heikistä en tiedä, mutta sen tiedän, että kuka persu näitä provoja laittelee.
Muuten montako ääntä sait 2017? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikistä en tiedä, mutta sen tiedän, että kuka persu näitä provoja laittelee.
Muuten montako ääntä sait 2017?En yhtään ääntä saanut 2017,kun en ollut edes ehdokkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään ääntä saanut 2017,kun en ollut edes ehdokkaana.
Miten sitten selität saamasi äänen?
- Anonyymi
Niin se vaan sensuuri iskee, kun aate ei ole oikea.
- Anonyymi
"Suomi ilman
Anonyymi-ap
2025-01-17 17:37:09
Ilmoita
PERSUja olisi paratiisi kaikille muille.Uskon ja näinkin profetian jossa HERRA idästä siivosi Suomen fasisti PERSUista ja muusta saastasta..🙏"
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717