mikäli pariskunta on samaa sukupuolta niin eiväthän ne lisäänny???
Raamatusta me luemme : homous on synnillistä toimintoa
18
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muuta olet raamatusta(si) lukenut? Oletko lukenut kymmenen käskyä ja elänyt itse niiden mukaisesti?
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.- Anonyymi
Voi voi niin kauan kuin Pyhäjärvi on ollut kunta, niin kauan ovat Pyhäjärven Tikkalanmäen johto-kaup hall- kaup valt-ltk- toimikunta poppoot repineet käskyjen rajoja ja rimaa hipoen rikkoneet kaikkia kymmentä käskyä, ja monet kokeneimmista vakio henkilöt jopa useampaan kertaan.
Vain käsky 5 voi olla mielessä pidetty ja rikkomatta?
Elikkäs ei taida kellään olla varaa osoitella ketään toisen puolueen jäsentä ei itseään pahemmaksi, eikä korostaa olevansa parempi muita. Johtoryhmän eikä muunkaan henkilöstön itsensä kehuminen tai kehujen keräämisessä ole mitään totuudellista, ei ansio listan perusteella.
- Anonyymi
Persujen vainoojalleRaamatusta löytyy neuvo ja varoitus Matteus7;1-2 "älkää tuomitko ,ettei teitä tuomittaisi.sillä millä tuomiolla te tuomitsette sillä teidät tuomitaan ja millä mitalla te mittaatte sillä teidät mitataan,"
- Anonyymi
Homojen vainoaja voisi lukea saman tekstin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homojen vainoaja voisi lukea saman tekstin.
Höpön, höpön ja lörön löö.
- Anonyymi
Mikä teksti
- Anonyymi
Klo 10.39 homotkin on ihmisiä .Luuletko itse että elät Raamatun oppien mukaan??Älä viitsi valehdella " Tim.4;2 "valhepuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta joiden omatunto on poltinraudalla merkitty"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo 10.39 homotkin on ihmisiä .Luuletko itse että elät Raamatun oppien mukaan??Älä viitsi valehdella " Tim.4;2 "valhepuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta joiden omatunto on poltinraudalla merkitty"
Luonnottomuus on vastenmielistä, ei se ole tervettä.
Siksi noista jokaisella oikeus todeta mielipiteensä, jos joku syöttää ja tunkee typeriä pervon aukkoja joka paikkaan.
Lopettaisitte jo, antaa heidän pitää "sukseensa", kunhan eivät tarjoile sitä näkyvästi joka paikkaan, jokainen osaa pysyä heistä erossa, jos tavat häiritsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi noista jokaisella oikeus todeta mielipiteensä, jos joku syöttää ja tunkee typeriä pervon aukkoja joka paikkaan.
Lopettaisitte jo, antaa heidän pitää "sukseensa", kunhan eivät tarjoile sitä näkyvästi joka paikkaan, jokainen osaa pysyä heistä erossa, jos tavat häiritsee.Valehtelu on myös luonnottomuutta ja Raamatun vastaista toimintaa.Myös tappamispuheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelu on myös luonnottomuutta ja Raamatun vastaista toimintaa.Myös tappamispuheet.
Minkä sille voi: Koko suku huijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaisitte jo, antaa heidän pitää "sukseensa", kunhan eivät tarjoile sitä näkyvästi joka paikkaan, jokainen osaa pysyä heistä erossa, jos tavat häiritsee.Luonnottomuus? Lähisukulaisillamme bonoboapinoilla biseksuaalisuus on erittäin yleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnottomuus? Lähisukulaisillamme bonoboapinoilla biseksuaalisuus on erittäin yleistä.
Onneksi eivät ole olleet mallintamassa tällä leveysasteella, joten jätetään bonot oksilleen, apinat ovat apinoita.
- Anonyymi
Kannattaisiko päivittää käsityksiä nykyaikaa vastaaviksi?
- Anonyymi
En tunne yhtään homoa pyhäsalmelta👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät pääse vaalikeskusteluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tunne itseäsi? 16.47
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Byääääääh, sokea lienet ja kuuro, onhan tuo konsti reagoida noinkin.
- Anonyymi
Se on sitä Sodoman ja Gomoran tuhon alkua, historia toistaa itseään.
Kuola valuu aikansa, se on siinä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717