Toivottavasti hän alentaa alkoholin ikärajaa, niin saisin ryypättyä amerikassakin.
Donald Trump
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoriso ei enää ryyppää suomessa, tuskin jenkeissäkään, katso ketä alkossa asioi! Itse kuljen alkon ohi 5 päivänä viikossa työmatkalla, siellä ei ole vuosiin näkynyt yhtä ainutta alle 25v asiakasta, vain vanhoja ukkoja ja joku keski-ikäinen nainen viininlitkuja hakemassa. Useimmin alkossa ei näy edes yhtä ainutta asiakasta. Kaukana on ne 1980-luvun ajat, jolloin alkossa oli jonot jokaisella kassalla perjantaisin ja lauantaisin, ovi kävi viikolla tiuhaan.
- Anonyymi
USA ssa on paljon suurempi ongelma kovemmista päihteistä joka ikisessä kaupungissa!
Philanelphia jne jne porukkaa torkkuu ihme asennoissa päivästä toiseen kunnes kuolevat kadulle, tätä se on. Amerikka tukehtuu liikenteeseen ja koviin aineisiin! - Anonyymi
Trump on hyvä presidentti OMALLE kansalleen, mutta meille eurooppalaisille se tietää huonoja uutisia. Voi kun saataisiin Donald SUOMEN pressaksi, mutta ei varmasti vaivautuisi.
- Anonyymi
Trump itse on raitis mies. Ei koske alkoholiin.
- Anonyymi
Voi voi, ei tartte ostaa kaupasta kohta enää bud light olutta kun on niin hemmetin kallista.
- Anonyymi
Alkoholi pois, ja Suomen kansa taas kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230